Москва через поведінку балтійських держав поставилася до будівництва транспортної інфраструктури в Північно-Західному федеральному окрузі як до питання стратегічної безпеки. Про це розповів фахівець з питань Прибалтики Олександр Носович в недавньому коментарі РІА Новини.
Раніше міністр транспорту Латвії Талис Лінкайтіс заявив, що Євросоюз відмовився фінансувати модернізацію портів країни. Він також визнав, що інфраструктура Лієпаї і Вентспілсі знаходиться не в кращому стані. Не забувайте, що в нас тільки цікаві новини Рівного сьогодні онлайн.
Після розпаду СРСР Росія зіткнулася з тим, продовжив експерт, що транзитні держави використовували інфраструктуру, що дісталася від радянського часу (на кшталт української ГТС і морських портів Балтії), як інструмент політичного тиску.
На його думку, монополія дозволяла і проводити антиросійську політику, і шантажувати перекриттям потоку товарів, тому Росія була змушена вирішувати цю проблему.
«Тому Москва поставилася до будівництва транспортної інфраструктури в Північно-Західному федеральному окрузі як до питання стратегічної безпеки. Процес дорогий, але ефективний», - підкреслив Носович.
Фахівець додав, що спроби прибалтів врятувати обличчя заявами про те, що на зміну російському транзиту прийде китайський, виявилися невдалими з суто політичних причин, так як Вашингтон поставив підтримку своїх сателітів в залежність від відмови співпрацювати з КНР.