Понад 338 млн. грн. коштує капітальний ремонт шести кілометрів дороги Рівне-Луцьк. Переукласти асфальт за ці гроші мають на чотирьох смугах від Луцького кільця в Рівному до «азотівського» кільця біля села Карпилівка, і роботу вже могли б розпочати у травні. Проте тендер на перший від часів Євро-2012 капітальний ремонт дороги в області провести не змогли — через доволі кумедну помилку учасника.
Аукціон під час першого тендера відбувся ще 17 травня, і участь взяли дві фірми: ПрАТ «Хмельницьке ШБУ» та київське ТОВ «Консалтинг-Буд». Останнє запропонувало на 17 млн. грн. меншу ціну і збиралося торгуватися. Проте під час аукціону переплутало розділи на Prozorro «мінімальний крок» та «сума пропозиції». Як наслідок — на сайті відобразилася інформація, що товариство готове капітально відремонтувати (а фактично збудувати) дорогу за… 338 тис. грн. Оскільки помилку виправити було неможливо, тендерний комітет скасував торги і оголосив нові.
Через значну суму торги на капремонт луцької траси мають міжнародний статус і триватимуть не місяць, а два. Документи на другий тендер компанії подаватимуть до 18 червня, а аукціон відбудеться не раніше 24 липня (за умови, що не буде скарг учасників і призупинення торгів). З огляду на запитання, які вже ставлять потенційні учасники замовнику і які відображені на сайті Prozorro, цього разу позмагаються не лише українські компанії.
Хоча, варто зазначити, «Консалтинг-Буд» має не тільки українське коріння. Співвласниками товариства є киянин Віктор Іваниця та казах Амір Тойимбетов. Портал «Наші гроші», втім, пов’язує компанію із дніпровськими бізнесменами, зокрема, колишнім міським головою Дніпра В’ячеславом Мішаловим. Відповідно до документів, «Консалтинг-Буд» планує залучати техніку турецької компанії «Онур», яка будувала Київ-Чоп та нині обслуговує цю трасу на Львівщині. Щодо «Хмельницького шляхово-будівельного управління № 56», то офіційно воно належить чернівчанці Галині Ставчанській. Як подейкують, фірма близька до керівництва «Укравтодору». Торік вона виграла кілька тендерів у нашій області на десятки мільйонів гривень.
Відповідно до документації, дорогу на Луцьк мають відремонтувати до кінця 2019 року. Проте оскільки тендер уже затягується щонайменше на два місяці, роботи цього року можуть розпочати запізно.
Зазначимо, що дорога на Луцьк — не єдина, тендер на ремонт якої затягнувся. Станом на початок червня Служба автомобільних доріг Рівненщини змогла підписати тільки п’ять договорів на поточні середні ремонти: мосту у Сарнах на трасі Городище-Рівне-Старокостянтинів (12 млн. грн.), майже десятикілометрової ділянки від села Дубчиці до села Мутвиця Зарічненського району на трасі Прикладники-Зарічне-Дубровиця (80,3 млн. грн.), 9 кілометрів від Новоукраїнки до повороту на Млинів на трасі Доманово-Ковель-Чернівці-Тереблече (89 млн. грн.) та чотирьох кілометрів від села Клюки до Судобичів Дубенського району на цій же трасі (33,9 млн. грн.). А днями був підписаний договір на 3,5 млн. грн. на ремонт чотирьох кілометрів біля села Верхів Острозького району на трасі, що веде з Рівного до Хмельницького.
Алла САДОВНИК.