«Рівне -Антопіль», «Дубно-Рівне через Дядьковичі», «Дубно-Костянець», «Дубно-Бондарі», «Сарни-Рівне» та ще 15 маршрутів залишилися без перевізників.
За словами начальника обласного управління інфраструктури та промисловості Федора Мисюри, конкурс оголошували на 30 маршрутів. Та охочі позмагатися знайшлися лише на 10 з них.
- Немає претендентів на них через те, що рентабельність на них дуже низька і бізнес не готовий іти і там працювати. Через Сарни дуже багато йде транспорту. Це і Володимирець, Вараш, Дубровиця, Зарічне. В ті райони всі йдуть через Сарни. Через кожні дві хвилини йде автобус. Через те брати маршрут Рівне-Сарни не вигідно. Хоча у п'ятницю є такі проблеми, коли водії беруть пасажирів лише до кінцевих пунктів. У Зарічне чи до Омита, Дубровицький район. А люди, які їдуть на Сарни, їм уже важче добратись, - повідомив телеканалу UA: Рівне Федір Мисюра, начальник обласного управління інфраструктури та промисловості.