Експерти з'ясували, хто виживає в авіакатастрофах, розбивши Boeing-727 у пустелі

1528 0

Ми у соцмережах:

Експерти з'ясували, хто виживає в авіакатастрофах, розбивши Boeing-727 у пустелі

З усіх пасажирів літака максимальні шанси вижити під час катастрофи є в тих, хто сидить у хвості лайнера. Такий висновок було зроблено за підсумками унікального експерименту, під час якого пасажирський лайнер спеціально розбили в пустелі, щоб подивитися, що відбувається з літаком і людьми на борту під час катастрофи.

Випробування проходили у пустелі Сонора на американо-мексиканському кордоні. Туди Boeing 727 прилетів під управлінням пілота, котрий недалеко від передбачуваного місця катастрофи вистрибнув з літака з парашутом. Далі лайнером керували дистанційно з борту літака супроводу. "Провівши" Boeing практично до землі, його відпустили у вільний політ, у результаті якого літак врізався в землю на швидкості в 225 км/год, що відповідає не повноцінній катастрофі, під час якої шансів вижити, як правило, немає ні в кого, а твердій посадці. Експеримент, що обійшовся організаторам у півтора мільйона доларів, був проведений ще в квітні цього року. Тепер же, перед виходом в ефір телепрограми про нього, стали відомі висновки спеціалістів з авіаційної безпеки. По-перше, під час експерименту було встановлено, що літак при зіткненні з поверхнею основний удар приймає на ніс. Так що більшому ризику піддаються пасажири бізнес-класу, чиї місця розташовуються відразу за кабіною, і, відповідно, пілоти. А от пасажири економічного класу, що сидять на останніх рядах, цілком можуть вижити під час екстреної посадки. Щоправда, за умови, що дотримано вимог техніки безпеки. При проведенні експерименту в хвості літака посадили три манекени з тих, що використовуються для краш-тестів автомобілів. Один з них "пристебнувся" ременем, як того вимагають правила, і зайняв безпечну позицію: тулуб нахилений вперед, голова впирається в спинку крісла, що стоїть попереду. Другий манекен обмежився тільки ременем і залишився сидіти з прямою спиною. Третій зневажив усіма рекомендаціями. У підсумку виявилося, що перший "пасажир" під час твердої посадки майже не постраждав. Другий теж вижив, але одержав серйозну травму голови. Третій же помер на місці. "Ми хотіли подивитися, що в момент катастрофи відбувається з літаком, яким навантаженням піддається людське тіло, а також спробувати зрозуміти, як зробити лайнери більш безпечними", — розповів один з організаторів експерименту. Тепер експерти, котрі брали участь у тестовій катастрофі Boeing, радять: якщо комфорт під час авіаперельоту не є пріоритетом, то краще купувати квитки в економ-клас і сідати в хвостовій частині лайнера, за кілька рядів від запасного виходу.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також