В день парламентських виборів соціологи проведуть два екзит-поли: консорціум «Національний екзит-пол-2007», спонсорами якого є дев’ять зарубіжних посольств і фондів, а також компанія Research & Branding Group, серед головних клієнтів якого значаться структури Рината Ахметова. За попередньою інформацією, два дослідження обійдуться спонсорам і замовникам у чверть мільйона доларів. На проведення другого спонсорів ще немає. «Рішення про проведення екзит-полу було прийнято нашою компанією 13 вересня, замовників у нього поки нема», — повідомив директор Research & Branding Group Едуард Золотухін. Соціолог не назвав вартість дослідження. За даними фахівців, вона становить майже 120 тисяч долларів.
В день парламентських виборів соціологи проведуть два екзит-поли: консорціум «Національний екзит-пол-2007», спонсорами якого є дев’ять зарубіжних посольств і фондів, а також компанія Research & Branding Group, серед головних клієнтів якого значаться структури Рината Ахметова. За попередньою інформацією, два дослідження обійдуться спонсорам і замовникам у чверть мільйона доларів. На проведення другого спонсорів ще немає. «Рішення про проведення екзит-полу було прийнято нашою компанією 13 вересня, замовників у нього поки нема», — повідомив директор Research & Branding Group Едуард Золотухін. Соціолог не назвав вартість дослідження. За даними фахівців, вона становить майже 120 тисяч долларів. Консорціум «Національний екзит-пол-2007», до якого увійшли Фонд «Демократичні ініціативи», Київський міжнародний інститут соціології і Український центр економічних і політичних досліджень імені Олександра Разумкова, потратить на своє дослідження близько 130 тисяч доларів. Згоду на фінансування екзит-полу уже дали дев’ять зарубіжних посольств і фондів, ще з кількома ведуться переговори.