Тепер вони пропонують підприємцям спілкуватися через інтернет.
Для того, щоб спростити процедуру передачі показників лічильника населенням, кілька років тому в Рівнеобленерго було створено особистий кабінет побутового споживача. На сьогодні він налічує понад 70 тисяч користувачів, а покази можна передавати також за допомогою СМС, електронної пошти pokaz@roe.vsei.ua чи VIBER.
Нині Рівнеобленерго пропонує і підприємцям - непобутовим споживачам - сервіс, який дозволить дистанційно, безкоштовно, без особистого відвідування компанії обмінюватися інформацією – особистий кабінет юридичного споживача. Відтепер його функції ще більше вдосконалені:
Питання спрощення процесу подачі показників приладів обліку, формування рахунків для оплати, коригування договірних величин так званими юридичними споживачами вже давно на порядку денному. Ці дії мають бути підтверджені документально. Саме тому, непобутовим споживачам доводиться особисто подавати документацію аби звітність була підтверджена підписами та печатками. Через це у районах електричних мереж виникають черги.
Між тим, у енергетиків працює кабінет юридичного споживача. Раніше аби стати його користувачем, потрібно було відвідати абонентський відділ РЕМ, укласти відповідну угоду, а для обміну інформацією від його користувачів вимагався електронний цифровий підпис. Відтепер реєстрація відбувається дистанційно, а споживачу пропонується використовувати сервіс в зручний для нього спосіб - з використанням електронних підписів та без. Енергетики прагнуть повністю перевести спілкування зі споживачами у безпаперову форму, щоб клієнтам було комфортно, аби вони екокомили свій час.
-За умови користування оновленим особистим кабінетом юридичного споживача підприємець взагалі може не відвідувати структури Рівнеобленерго. Без електронного цифрового підпису все ж необхідно буде раз у квартал навідатися до енергетиків для обміну підтверджуючими паперовими документами. У випадку ж наявності у підприємця електронного цифрового підпису такі візити взагалі непотрібні! З допомогою ЕЦП, отриманого у ДФС чи через сервіс АЦ «Цезарис» усі питання, пов’язані з розрахунком за електроенергію можна буде вирішити дистанційно, - каже Алла Ліхачова, менеджерка із зв'язків з громадськістю ПрАТ "Рівнеобленерго".
На офіційному сайті ПрАТ «Рівнеобленерго», реєструючись в особистому кабінеті, Ви можете детально ознайомитись з умовами використання сервісу, на усі запитання готові надати відповідь фахівці особисто та в телефонному режимі, за номерами 0362 694-298, 067 6204411, 050 4904411, 093 3204411. Окрім того, до енергетиків за консультаціями можна звернутися за допомогою електронної пошти – Contact@roe.vsei.ua . За потреби, вони допоможуть з отриманням електронного цифрового підпису.