Шість найбільших голлівудських кіностудій зважилися з метою боротьби з піратством увійти в інтернетівський бізнес. Починаючи з понеділка, фільми «Горбата гора» (2005) і «Кінг Конг» (2005) почали поширюватися в США через Інтернет. Подібні продажі не нові, але досі фільми могли легально потрапити в мережу лише через 45 днів після початку продажу відео і DVD, були в розпорядженні покупця лише 24 години і могли бути переглянуті лише з одного комп’ютера. Сьогодні обмеження зняті. Це рішення не означає ліквідації відео— і DVD-бізнесу, але є першим кроком до повного переходу на «цифрову» реалізацію продукції.
Шість найбільших голлівудських кіностудій зважилися з метою боротьби з піратством увійти в інтернетівський бізнес. Починаючи з понеділка, фільми «Горбата гора» (2005) і «Кінг Конг» (2005) почали поширюватися в США через Інтернет. Подібні продажі не нові, але досі фільми могли легально потрапити в мережу лише через 45 днів після початку продажу відео і DVD, були в розпорядженні покупця лише 24 години і могли бути переглянуті лише з одного комп’ютера. Сьогодні обмеження зняті. Це рішення не означає ліквідації відео— і DVD-бізнесу, але є першим кроком до повного переходу на «цифрову» реалізацію продукції. «Warner Brors.», «Universal Pictures», «Sony Pictures», «Paramount Pictures», «20th Century Fox» і «MGM» пропонують новий сервіс через сайт www.movielink.com, який оплачується суто зі США. Ціни на екранні новинки коливаються в розмірі 20-30 доларів, що цілком порівняно з цінами на DVD. Старі стрічки коштують 10-20 доларів. Лише фільми Уолта Діснея ще не запропоновані інтернет-спільноті.