Горять, ламаються і… лякають. Із Здолбунова до кордону йдуть потяги, яким уже по 30 років

4003 3
Пожежі в потязі Здолбунів-Удрицьк трапляються регулярно

Двічі на день зі Здолбунова до Удрицька Дубровицького району курсує дизель-поїзд. Проводячи у дорозі більше чотирьох годин, робить 33 зупинки, тож пасажирів вистачає. Користуються ним і білоруси, які приїжджають в Україну за дешевшим товаром, адже дизель довозить їх до кордону, а там уже можна пересісти на місцевий потяг. Проте мало не кожна поїздка в такому потязі — стрес для пасажирів, особливо білорусів, бо поїздів у такому стані в їхній країні немає.

— Дизель-поїзди, які їдуть на Удрицьк, у жахливому стані. Вже не раз вони то ламалися, то загорялися, — розповідає заступник голови Дубровицької райради Олександр Задорожний. — А ними користуються сотні людей щодня, зокрема й іноземці, перед якими соромно за такий занедбаний стан потяга.

У липні Дубровицька райрада надіслала Львівській залізниці офіційне звернення, в якому просила або відремонтувати 30-річні потяги, що їдуть до Удрицька, або їх списати і поставити нові — зручні та надійні. Проте у відповідь депутати нещодавно отримали передбачуваний лист — грошей у залізниці немає.

Як зазначають у Львівській залізниці, замінювати потрібно близько 90% рухомого парку. А новий тривагонний дизель-поїзд коштує більше 100 млн грн, ремонт такого потяга — 35 млн грн. Таких грошей, додали, немає. Зокрема, у недофінансуванні залізниця традиційно звинувачує пільговиків, яких перевозить безкоштовно і за яких не отримує повноцінної компенсації від державного та місцевого бюджетів. Хоча у дубровицькому районному бюджеті кошти на перевезення пільгових категорій населення цього року таки заклали.

До слова, у цьому році Львівська залізниці відремонтувала лише один дизель-поїзд. Проте, як зазначає речник залізниці Андрій Везденко, ремонтуючи дизелі чи електрички, Львівська залізниця не відправляє їх курсувати за конкретним напрямом — вони рухаються за різними маршрутами. А отже, навіть якби найближчим часом знайшлися кошти на ремонт двох дизелів, які потрібні для рейсів зі Здолбунова до Удрицька, не факт, що відремонтовані вагони залишили б саме для рівненських поліщуків.

Алла САДОВНИК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

  • Федір 01:26, 10.09.2019

    Зате керівники залізниці отримують мільйонні зарплати. За шо питається?

  • Ed Yarm 11:44, 10.09.2019

    Нагадайте будь ласка скільки мільйонів гривень отримує зарплати керівник??? А до того ж ще й премії, теж в мільйонах. А так все вірно, бідна й нещасна залізниця...

  • Валентин 06:06, 12.09.2019

    Все правильно, нема чого нахаляву їздити

Залиште вiдповiдь

Читайте також