З третьої спроби виконком міської ради таки погодив рівенським перевізникам нові тарифи на проїзд у маршрутках. З 15 листопада таке задоволення коштуватиме пасажирам рівно одну гривню. Вартість проїзду у тролейбусах та автобусах поки що залишається незмінною і становить тих же 50 копійок.
Представники перевізників вийшли із залу засідань із сяючими обличчями. Така радість виглядала дещо незрозумілою, адже за інформацією директора КП «Рівнетранспорт» Миколи Голубоша фактична собівартість проїзду одного пасажира становить нині 1,08 гривні. Захоплення власників маршруток працювати собі у збиток за «круглим» тарифом в одну гривню викликало здивування депутата Лідії Кузьмук: «Де логіка? Заявляють, що за 80 копійок працювати збитково, а разом із тим кількість маршруток з кожним днем не зменшується, а збільшується». Втім, скромні спроби зазирнути у маршрутне «задзеркалля» одразу ж різко припинив міський голова Віктор Чайка. Він нагадав усім, що є «спеціалістом автомобільного транспорту», тож добре знає суть проблеми: — Дійсно, цей вид бізнесу на якомусь етапі був дуже вигідний. Однак нині ситуація змінилася — ціни і зарплати зросли, а тарифи на перевезення — ні. Проте, куди в такій ситуації дівати свої маршрутки підприємцям? Тож і намагаються вони з «виряченими очима» мчати вулицями міста, щоб хоч щось заробити. Щоб припинити ці гонки, пан Чайка дав протокольне доручення керівнику КП «Рівнетранспорт» Миколі Голубошу розробити до 1 січня 2006 року розклад руху маршрутних таксі, «як це було колись». Ще одна вказівка міського голови стосувалася розвантаження центральної вулиці Рівного — Соборної. Частину маршрутів буде прокладено так, щоб пасажирський автотранспорт рухався вулицями Степана Бандери та Набережною. «А то в центрі не пройти-не проїхати», — резюмував Віктор Чайка.