Грошей за аеропорт можуть не побачити

І досі до бюджету області не надійшло понад 72 мільйони гривень — сума, за яку чеська компанія «East Aircraft Services s.r.o.» погодилася придбати рівненський аеропорт. Ще 14 січня депутати облради раділи — мовляв, нарешті знайшлися інвестори, які погодилися взяти під опіку стратегічне підприємство, однак і досі договір купівлі-продажу між Рівненською товарною біржею та чеською авіаційною компанією не підписано.

2 хв. читання

Якщо гроші надійдуть, їх спрямують на вирішення наболілих проблем області. Зокрема, своїх трьох мільйонів чекає недобудована шпанівська школа. Грошей потребують і багато інших об’єктів у всіх районах області, які необхідно або відремонтувати, або ж побудувати. Розпоряджатися коштами від аеропорту буде обласна рада.

Втім, грошей від продажу Міжнародного аеропорту «Рівне» можуть взагалі не дочекатися. Як розповів директор Рівненської товарної біржі Андрій Бачинський, остаточний договір і досі не підписано, а перспективи тьмяніють з кожним днем.

— Нині продовжується відпрацювання деталей договору купівлі-продажу, — каже пан Андрій. — Однак в середині лютого спливає термін, за який інвестор мав би виконати взяті зобов’язання перед тим як підписати угоду. Перш за все — погасити близько 5 мільйонів гривень боргів, які нажив аеропорт. Цього не зроблено. Останнім часом особливої активності з боку чеської компанії не спостерігається. Тож якщо до середини лютого зрушень не буде, доведеться знову виставляти підприємство на аукціон.

А поки область «мучиться» з аеропортом, колишній його керівник Віктор Якобчук влаштувався на нову роботу. Після звільнення він переїхав працювати до столичного аеропорту «Жуляни» начальником служби, яка займається наземним обслуговуванням літаків.

— Працюється на новому місці набагато спокійніше, — розповідає пан Якобчук. — Робота цікава. Знаєш, що тебе чекає завтра. Єдина прикрість — це те, що сім’я залишилася в Рівному, тож кожних вихідних їжджу додому. Нещодавно тут провели масштабну реконструкцію за кошти інвесторів та збільшили злітно-посадкову смугу, тож перспективи розвитку в Жулян є. Незважаючи на те, що це комунальне підприємство, яким опікується Київська міськадміністрація. Що ж стосується Рівненського аеропорту, то для мене не важливо, хто буде його власником. Важливо, що з цим аеропортом буде далі.

Поділитися цією статтею