Ігри розуму: студенти змагались на чемпіонаті «Smart Challenge»

1176 0

Нові ідеї, свіжі погляди та неординарні рішення — виявити молодих і талановитих вирішили організатори першого рівненського чемпіонату «Smart Challenge», що відбувся 6 червня у креативному просторі НУВГП.

РЕНОМЕ Нові ідеї, свіжі погляди та неординарні рішення — виявити молодих і талановитих вирішили організатори першого рівненського чемпіонату «Smart Challenge», що відбувся 6 червня у креативному просторі НУВГП. З ініціативи організації «Smart People» та за підтримки групи компаній «РЕНОМЕ», а також компаній «Ескада-М», КТС та «Домова служба», рівненські студенти мали змогу спробувати свої сили у вирішенні справжньої бізнес-ситуації. Участь у заході взяли 7 команд, що складалися зі студентів вищих навчальних закладів Рівного. РЕНОМЕ РЕНОМЕ Учасники отримали завдання розв’язати бізнес-кейс, який базувався на реальній ситуації з досвіду діяльності групи компаній «РЕНОМЕ». Для цього потрібно було вивчити подану ситуацію, з’ясувати суть проблеми, запропонувати рішення й аргументувати його. Після трьох годин напруженої роботи учасники презентували свої рішення експертному журі. У результаті перемогу отримала команда «GreenКи» (НУВГП), яка проведе час у компанії генерального директора групи компаній «РЕНОМЕ» Надії Федорівни Гладкевич за бізнес-ланчем. Друге і третє місця, посіли команди «Пельмені» (збірна команда індивідуальних учасників) та «Квадрант» (РДАК). Серед нагород для них запрошення на інтерв’ю й екскурсії в офіси компаній «РЕНОМЕ» та «Ескада-М», а також корпоративне навчання від КТС. Група компаній «РЕНОМЕ» постійно підтримує молодіжні проекти, адже це завжди нові ідеї, нові неординарні погляди на звичні речі. tag:РЕНОМЕ


Поділися з нами новиною! Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

Залиште вiдповiдь

Читайте також