Інвайтинг у Telegram: як арбітражники гребуть траф за копійки

358 0

Ми у соцмережах:

Інвайтинг у Telegram: як арбітражники гребуть траф за копійки

Тематичні групи у соціальних мережах та месенджерах — це зручний спосіб дізнатися про розпродажі або важливі культурні події. Такі групи не завжди є відкритими, а маркетологи ще й підігрівають зацікавленість користувачів за допомогою системи інвайтів. Така система, або інвайтинг, допомагає активно розвивати різні ком’юніті, онлайн-сервіси та веб-платформи. Створюється ексклюзивний контент та надається обмежений доступ до нього. Інвайт і є кодом або посиланням, який відкриває вхід до будь-якого закритого клубу.

Інвайтинг застосовують, щоб привабити підписників у різні групи. Така система підійде для різноманітних сфер діяльності: рітейлу, криптовалют, інформаційного бізнесу, арбітражу. Це дуже простий та ефективний інструмент, який працює наступним чином:

  • адміністратор створює канал і визначає кількість учасників;
  • інвайти розсилають через різні сервіси та уже доданих підписників;
  • нові користувачі реєструються за допомогою спеціальних посилань.

Інвайтинг є саме тим органічним способом, що збільшує аудиторію шляхом якісних та експертних публікацій на каналах. Система може застосовуватись як маркетинговий інструмент, та допомагає створювати справжні спільноти за інтересами. Важливо правильно побудувати цю систему, щоб організувати якісну роботу з цільовою аудиторією.

Як працює інвайтинг в Телеграм?

На цей час Телеграм — відомий та популярний месенджер, де можна знайти різноманітні групи. На платформі співіснують особисті переписки, новинні канали, різноманітні спільноти за інтересами. Для арбітражників інвайтинг у Телеграмі — цікавий та дієвий маркетинговий інструмент. Роздивимось, що таке інвайтинг в Телеграм та як з ним працювати.

Запрошення користувачів вступати у ваш чат є ефективним методом для збільшення аудиторії, що вже зацікавлена вашою тематикою. Правила месенджера забороняють просто додавати користувачів в групи без їх згоди. Тому розсилка запрошень є майже не єдиним варіантом створення спільнот. Уже в чаті запрошені можуть підписатись на канал, та стати активними учасникам.

Які переваги надає інвайтинг у Телеграм:

  • залучення цільової аудиторії;
  • значна економія, цей інструмент є безкоштовним;
  • відсутність конкуренції, бо цей метод є ще новим;
  • швидкий результат при правильно організованому процесі;
  • добровільність і згода від користувачів, відсутність примусу;
  • наявність тільки зацікавлених однодумців сприяє активності.

Етапи створення інвайтингу в месенджері

Перед початком створення системи необхідно пройти підготовчі кроки. Почніть з аналітики власного каналу, визначить його мету, підготуйте якісний контент, а також всі матеріали для запрошень. Визначення цільової аудиторії допоможе максимально персоналізувати запрошення. Що є у пріоритеті у користувачів, як можна закрити їх потреби? Чим точнішими будуть відповіді, тим успішнішим стане розвиток каналу.

Запрошення має бути привабливим та максимально інформативним. Тільки так воно може зачепити користувача. Дуже коротко і ємко опишіть свій канал, визначивши його цінність для запрошеного. Тон має бути дружнім та приязним, а кілька яскравих візуальних деталей привернуть увагу.

Якщо бажаєте створити особисті запрошення, то потрібно максимально персоналізувати його. Вивчить сторінки користувача у соціальних мережах, ретельно проаналізуйте його контент. Висловлюйтесь дуже коротко та зрозуміло. А головне, підкресліть цінність вашого каналу саме для цієї людини.

Пам’ятайте, що інвайтинг не є механічною накруткою підписників. Це якісна та повноцінна робота з користувачами, і при такому ставленні ефекти може бути сильнішим, чим від застосування реклами, що коштує дорого.

Як досягти успіху в affiliate менеджменті?

Партнерські програми — результативний інструмент digital-маркетинга і є ефективними у сфері продажів різних товарів та послуг. Таке співробітництво між рекламодавцем та вебмайстром є вигідним для обох сторін. Головна мета affiliate-менеджера — спрямувати трафік на сайт, та спонукати клієнта до різних активностей.

Перший крок — це пошук надійного офера. Самостійний збір інформації та контакти не завжди вдалі. Але можна звернутись у спільноту https://cpa.club/ — ком’юніті, що об’єднує перевірених професіоналів CPA-індустрії.

Які переваги очікують учасників CPA.Club:

  • доступ до форуму історії індустрії за останні 10 років, де можна вивчити вдалі кейси;
  • можливість ознайомитись з анкетами інших резидентів для того, щоб налагодити майбутні зв’язки;
  • ексклюзивні та унікальні офери, що надають особливі умови для учасників клубу;
  • значні знижки на івенти для вебмайстрів та affiliate-команд;
  • нетворкінг-підтримка всім новим членам клуба;
  • ком’юніті може стати третьою стороною у можливих конфліктах, щоб допомогти максимально справедливо вирішити ситуацію;
  • клуб виступає гарантом при онлайн-угодах;
  • за рекомендаціями спільноти спеціалісти швидко знаходять роботу та вдало співробітничають з оферами.

Також CPA.Club допомагає підготувати та розміщувати якісний контент для ваших каналів. Якщо потрібне інвестування та кошти під масштабування, то всередині ком’юніті є можливість знайти інвесторів.

Створення каналів у Telegram: популярні тематики

Месенджер Телеграм — унікальна платформа для зв’язку, а також для отримання прибутку. Платформа має величезну кількість користувачів, що майже досягла мільярду. Свої канали у Телеграмі ведуть різні люди — професіонали та блогери активного віку. Тематикою може бути новини, політика, освіта, розваги тощо. Тим більше, що платформа створює всі умови для ведення бізнесу. Тут можна безпечно та комфортно заробити завдяки різним способам просування — ботам та налаштуванням реклами. Всередині каналів месенджер створив зручні способи комунікації — групові чати, голосові повідомлення, відеодзвінки. Телеграм інтегрований з іншими додатками та платформами, а високий ступінь конфіденційності та застосування шифрування даних надає підвищену безпеку. У власному каналі можна розміщувати рекламу, особливо коли такий канал має велику кількість підписників.

На які теми можна створити канал? Залежно від того, з якою вертикаллю працює affiliate-менеджер, потрібно обирати тематику:

  • криптовалюти;
  • продукти для краси та здоров’я (нутра);
  • відносини між партнерами (сайти знайомств — дейтинг);
  • секс (товари для дорослих);
  • світ азартних ігор (гемблінг);
  • спорт (бетінг);
  • мобільні додатки та комп’ютерні програми (утиліти, антивіруси);
  • канал про мікрокредитування та депозити (фінанси).

Чим цікавішим буде контент, що включає різноманітні огляди з зображеннями та відео, тим більшою буде цільова аудиторія.

Можна створити канал як арбітражник, якщо є чимало досвіду у цій сфері. Багато початківців залюбки почитають про переваги професії, шукатимуть поради по вибору вертикалі, зацікавляться особливою термінологією. Привернуть увагу колег регулярні огляди трендів у індустрії або ж постійний моніторинг ринку та аналіз партнерських програм.

У чаті доречним буде обговорення різноманітних інструментів digital-маркетинга, або методи пошуку трафіка. Початківці потребують підтримки йваш канал може допомогти їм знайти надійний та вигідний офер. Ще одна ідея — складання рейтингів партнерських програм та їх публікація на каналі. Це точно сподобається вашим підписникам.

Як зробити свій канал в Телеграм популярним?

Саме інвайтинг допоможе популяризації власного каналу в месенджері. Що потрібно робити, аби система запрошень допомогла збільшити кількість підписників:

  • приходьте у групи з подібними інтересами, активно обговорюйте там проблеми, не забувайте ділитись корисною інформацією та пропонуйте приходити до себе на канал для продовження дискусії;
  • варто створювати особисті запрошення, які будуть цінувати набагато більше, ніж формальні звернення, навіть дуже ввічливі;
  • є 3 правила: етичність, ніякого примусу, заборона на порушення кордонів;
  • взаємодійте з подібними каналами та робіть просування один одного;
  • застосовуйте ботів, щоб полегшити собі життя шляхом автоматизації процесів;
  • на паралельних платформах: в соціальних мережах та інших сайтах, розміщуйте унікальні та оригінальні посилання;
  • приємно застосовувати безкоштовні методи, але варто використовувати та оплачену рекламу для просування постів свого каналу;
  • користувачі обожнюють шару, тому активно проводьте різноманітні акції та лотереї, де розіграйте цінні призи.

Не обійдеться без аналізу отриманих результатів, що допоможе коригувати свою діяльність у сфері інвайтингу і покращити результати.

Про що має бути контент на каналі: цікаві ідеї

Насправді цікавих темок для обговорення та створення контенту може бути величезна кількість. Потрібно відштовхуватись від вертикалі партнерської програми. Продаєте конкретні продукти? Тоді розміщуйте їх огляди з описами переваг та недоліків, розповідайте, як самі їх тестували, або як їх застосовувала ваша мама. Це дуже дієво для просування будь-яких товарів та послуг.

Якщо «партнерка» з бетінгу, то робіть огляди цікавих спортивних подій у футболі, баскетболі, тенісі, хокеї та інших популярних видах спорту. Також для підписників буде зручно, якщо вони швидко знайдуть дати матчів, рейтингові таблиці, експертні оцінки та прогнози.

Гемблерів зацікавлять новенькі слоти, інфа про провайдерів, рейтинги казино, та обговорення азартних платформ у коментарях. Розбирайте гральні автомати за всіма можливими характеристиками, шукайте, хто, коли та при яких обставинах вигравав.

Нутра — вертикаль, що пов’язана з красою та здоров’ям, відкриє безмежні можливості обговорювати косметичні проблеми та способи їх усунути за допомогою продуктів. Контент про здоровий спосіб життя, фізичну активність, збалансоване харчування завжди приваблює.

Криптовалюти — особлива тема, що потребує професійного підходу. Тут цінується аналіз ринків, прогнози, вихід нових токенів, огляди криптобірж тощо. Також в Телеграмі є можливість заробити криптовалюти, граючи у крипто ігри. Тому можна рекламувати такі розваги, популяризуючи блокчейни та нові токени.

Рекомендації щодо успішного застосування інвайтингу

Використання ботів допоможе автоматизувати процеси на каналі. Це значно полегшує та прискорює всі дії, а також виключає безліч помилок.

Отже, визначимо головні тези інвайтингу:

  • чітке визначення цільової аудиторії;
  • надання виключно якісного контенту;
  • ніякого спаму;
  • створення групових та персоналізованих запрошень;
  • постійне проведення аналізу результатів, щоб розробити стратегію стабільного зростання.

При дотриманні даних рекомендацій можна реалізувати інвайтинг з великою долею успіху.

Телеграм — доступна для всіх платформа, що дозволяє отримати дохід від різних видів діяльності. Без особливих витрат та вкладень коштів навіть початківці в affiliate-менеджменті легко навчаться налаштовувати рекламу, просувати товари. А створення системи інвайтингу допоможе успіху вашого бізнесу.

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також