Інвестор рівненського аеропорту повернувся з бізнес-планом на 14 млн доларів і новими співзасновниками

2292 1
Михайло Калюжний

Ще минулого тижня заступник голови Рівненської ОДА зазначав, що компанія, яка взимку заявляла, що готова вкласти кошти у летовище Рівного, так і не прислала конкретних пропозицій. А вже сьогодні, 8 травня, комунальна комісія облради слухала звернення інвесторів, які привезли бізнес-план на кілька десятків сторінок і просять рівненський аеропорт у концесію.

Власти кошти у рівненський аеропорт хоче компанія «Фінінтеграл», яка, втім, діятиме не на пряму, а через товариство «Ріксон Груп». Заступник директора ТОВ Михайло Калюжний сьогодні розповідав депутатам комунальної комісії про плани, які вже встиг презентувати голові ОДА Олексію Муляренку.

За словами пана Калюжного, у рівненському аеропорту інвестори хочуть створити великий транспортний вузол і вкласти у це 13,9 млн доларів.

На першому місці в інвестора вантажні авіаперевезення, проте, за словами Михайла Калюжного, від пасажирських ніхто не відмовлятиметься. Навпаки, обіцяють залучати лоукостові компанії.

У планах інвестора – збудувати склад, купити навантажувачі, реконструювати зал очікування, перон, купити автобус для підвезення пасажирів до будівлі аеропорту, трап.

Працюватиме в аеропорту, за підрахунками, 121 особа.

Компанія просить аеропорт в концесію. За словами заступника голови облради Олексія Бучинського, процедура концесії заборонить приватній фірмі використовувати аеропорт в інших цілях, як-от збудувати там котеджі.

Пан Бучинський додав, що обласна влада за власні кошти не зможе зробити аеропорт сучасним. А тому потрібно залучати приватного інвестора.

Депутати комунальної комісії інвестора підтримали. Тим паче, що, за словами Михайла Калюжного, він готовий погасити борги рівненського аеропорту (а це понад 12 млн грн).

Процедуру депутати нині уже розпочали. Рекомендували винести на наступне засідання облради проект рішення про включення аеропорту до переліку об’єктів, які можна передати у концесію.

Віталій Бойко, голова комунальної комісії облради

Втім, відповідно до законодавства, має ще бути аукціон, на якому за право отримати аеропорт можуть змагатися й інші компанії.

Зазначимо, що товариство «Ріксон Груп» має київську реєстрацію і власницею його є киянка Ольга Анреєва. Статутний капітал товариства, за даними держреєстру, – 100 грн.

Створене торік київське товариство «Фінінтеграл» має 5 млн грн статутного капіталу. Його власниками є 28-річний мешканець Ірпеня Андрій Грушевой, який у 2015 році балотувався від БПП на місцевих виборах та був безробітним, мешканець Чернівців Станіслав Прібич, луганчанка Аліна Толстоватенко, яка є помічницею народної депутатки від БПП Ніни Южаніної, та товариство «Фінансова компанія Фінінтеграл», яка зареєстрована на тих же осіб. Щоправда, директором останньої є колишній заступник голови правління збанкрутілого «Фортуна-Банк» Володимир Стецюра. Додамо, що донедавна «Фінінтегрлда» був у власності Марини Сіренко, на чиє ім'я зареєстровано кілька інвестиційних фірм в Україні.

Ніна Южаніна

Очевидно, що ім’я реального інвестора, якщо у рівненський аеропорт таки вкладатимуть кошти, буде іншим, аніж в офіційних документах нині. Не важко лише здогадатися, що стоять за згаданими компаніями люди, наближені до президентського БПП «Солідарність».

Алла САДОВНИК.

 


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

  • Alex 07:19, 08.05.2018

    Інвестор це добре. Головне, щоб договір був підписаний так, щоб аеропорт в разі не виконання зобов'язань інвестором залишився у власності держави і громади міста. Бо так бува подивишся здаля на лярв продажних, що роками крали гроші і думаєш чи дійсно вони інвестори чи знову вкрасти хочуть?

Залиште вiдповiдь

Читайте також