Інвестори заберуть аеропорт з боргами

1961 0

Ми у соцмережах:

Інвестори заберуть аеропорт з боргами

Рівненський аеропорт з боргом у 13 мільйонів гривень та потребою в модернізації зацікавив київських інвесторів, готових взяти об'єкт у концесію на 25 років. Безпосередньо займатися господарюванням має намір компанія «Ріксон Груп», а фінансова компанія «Фінінтеграл» вже попередньо залучила перші мільйони (поки що гривень) під проект.

инвестори аеропорту

Діалог з інвесторами розпочався, а про його результати ми дізнаємося вже наступного року
Сергій Опалатенко, директор з розвитку фінансової компанії «Фінінтеграл»: — Компанію створили відносно недавно, лише в цьому році, під конкретний проект, який ми обговорювали з нашими інвесторами, — фінансування розвитку аеропорту, який знаходиться в Рівному. Говорячи про фінансові зобов'язання, ми вже акумулювали 5 мільйонів гривень на рахунках нашої компанії. У першій половині наступного року плануємо ще зосередити декілька десятків мільйонів гривень. Це будуть гроші іноземних інвесторів. Зараз вже підписуємо меморандум про залучення даних ресурсів. Гроші ми готові надавати тому підприємству, яке ми обрали — ТОВ «Ріксон Груп». Це також доволі «свіже» підприємство, і це загальна практика в процесі роботи з іноземними компаніями. Окремий інвестиційний проект — окремий фонд, який фінансує окрему компанію. Це робиться для того, щоб інвестор міг вільно контролювати всю фінансову звітність. Щодо боргів підприємства, то ми про них знаємо. Коли матимемо на руках фінансовий звіт підприємства за цей рік, будемо обговорювати шляхи погашення боргів. Зрозуміло, що усі платежі до бюджету є обов'язковими і будуть сплачені. Володимир Гуславський, гендиректор компанії ТОВ «Ріксон Груп»: — Ми вивчили декілька аеропортів на території України. Зупинилися на рівненському, тому що тут, по суті, — п'ять областей навколо Рівного. Місто — своєрідне перехрестя доріг Волинської, Хмельницької, Тернопільської та інших областей. Тож можливий достатній вантажо— та пасажиропотік. Варто врахувати і близькість до кордону. У нас є напрацювання з іноземними державами, в тому числі з Саудівською Аравією, Китаєм і Туреччиною, щоб працювати у цьому напрямі. Тому ми надамо свою програму розвитку аеропорту. План не передбачає скорочення працівників, навпаки, можливе збільшення штату під нові завдання. Усіх працівників аеропорту переоформимо на наше підприємство, тому що це спеціалісти вузького профілю, котрих важко знайти. Артем Гуторов, технічний директор ТОВ «Ріксон Груп»: — Спершу ми плануємо провести аудит підприємства: економічної ситуації, боргів та технічного стану приміщень, інфраструктури, смуг, руліжної доріжки. Також потрібно перевірити, чи має аеропорт усі необхідні сертифікати для здійснення авіарейсів, у тому числі міжнародного значення. Після аналізу буде розроблено детальний план розвитку аеропорту і представлено на розгляд. Щодо працівників, то в процесі роботи, якщо співпраця складеться, ми збираємося їх навчати, щоб вони здобули необхідні навички роботи з міжнародними авіаційними перевезеннями для залучення нових компаній та для підтвердження аеропортом свого міжнародного статусу. У нас тісний контакт з компанією-оператором, яка займається обслуговуванням 12 аеропортів Італії з більш ніж 30-річним досвідом. І ми готові почати з ними переговори про їхнє залучення до обслуговування Рівненського аеропорту за європейськими стандартами. Ми знаємо, що обласна влада вже визначилася — для стратегічного розвитку аеропорту у найближчі три роки потрібно вкласти близько 67 мільйонів гривень. Наші попередні розрахунки вказують теж якраз на цю суму. Тож вважаємо, що наша компанія в стані вкласти ці гроші для розвитку підприємства. Розуміємо, що питанням престижу для аеропорту є пасажирські перевезення, щоб мешканці міста, області і сусідніх регіонів могли користуватися авіасервісом через Рівненський аеропорт. Після детального аналізу ситуації зможемо виокремити найпопулярніші напрямки і вести переговори з авіакомпаніями на предмет відкриття нових рейсів. Це дозволить збільшити географію польотів та створити додаткові робочі місця. Особливу увагу хочемо приділити вантажним перевезенням. У нас вже є запити на перевезення з Рівного і в Рівне. В перші півроку плануємо вийти на 10-15 тонн у місяць. Поступово можемо збільшити їх до 50-60 тонн, враховуючи позитивну економічну ситуацію і успішну реалізацію наших планів. Олександр Корнійчук, перший заступник голови Рівненської обласної ради: — У комплексі в концесійному договорі, який буде запропоновано, має бути передбачено ряд пунктів, які є важливими для області. Ключовий — чартерні перевезення, адже мешканці області хочуть зі зручностями і в короткий термін дістатися аеропорту, а звідти мати можливість вилетіти в будь-які куточки країни та за кордон. Окрім того, важливим є те, щоб інвестори показали свої конкретні пропозиції щодо співпраці з іноземними компаніями. Бізнес-частина, яка передбачає перевезення вантажів, теж не менш цікава. Ми прекрасно розуміємо, що для нас це теж великий плюс і додаткові надходження в бюджет, зайнятість населення, можливості для ведення бізнесу, який одразу зосередиться навколо аеропорту, коли він запрацює. Угоду про концесію ми будемо детально обговорювати з депутатським корпусом, адже аеропорт є комунальною власністю, і будь-яке рішення буде спершу виноситись на розгляд профільних комісій, а потім і на сесію обласної ради. Маємо спільно напрацювати взаємовигідний договір. Ми чудово розуміємо величезну перспективу аеропорту і так легко його не віддамо. Ігор Насинюк, директор Рівненського аеропорту: — Ця пропозиція цікава аеропорту, оскільки передбачає його подальший розвиток. Це перші інвестори, які зайшли з конкретними цифрами, запитаннями і відповідями і які хочуть вже в першому кварталі наступного року працювати над розвитком аеропорту, вклавши в нього гроші. На сьогодні найбільшою нашою проблемою є борг у сумі 13 мільйонів, на другому місці — технічне забезпечення. Проте їх це не відлякує. В свою чергу, ми можемо запевнити інвесторів, що наш аеропорт перебуває в задовільному стані, ми маємо необхідну сертифікацію. Ми також відремонтували руліжну доріжку і поставили нову освітлювальну систему. Готові працювати цілодобово.
Дарина Гузенкова.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також