Ірину Білик завжди називали унікальним явищем українського шоу-бізнесу. По-перше, тому, що з неї цей бізнес, власне, і почався. По-друге, тому, що співачці вдалося першою зайняти нішу національного секс-символу. Вона першою з українських естрадних зірок не соромилася показувати своє тіло, вона, пишучи пісні, переносила в них історії зі свого насиченого особистого життя. Але все це було колись.
Логіка організаторів гастрольних концертів у Рівному зрозуміла — треба везти відомих виконавців або ж представників «музики тих часів», щоб задовольнити старше покоління, у котрого грошей більше. Білик, вже або поки, не належить до жодної з цих категорій. До того ж представляє українську естраду, а в своїй вітчизні пророка, як відомо, немає. Тому-то привозити рівнянам, котрі вже досхочу наситились якісними концертами, Ірину Білик було ризиком. Проте ризик себе виправдав — на рівенському концерті спостерігався аншлаг. Організатори концертного туру співачки вирішили багато часу на різні рекламні трюки не витрачати, тому програму назвали примітивно «Нове та найкраще». Нових речей дійсно вистачало — тут і відносно нові пісні з польського альбому «Bilyk», і російськомовні твори. Хоча на найсвіжішому компакті співачка увагу не акцентувала, мабуть, знаючи, що глядач більше чекає старих перевірених хітів. Виконуючи одну з нових пісень, Білик почала співати вже не своїм, а писклявим голосом, чим більше нагадувала дівчат з «Тату», ніж себе саму. І взагалі мало чим нагадувала вона тепер Ірину Білик колишню — посміхалася мало, співала повністю вживу, дозволяла свому балету робити з собою різні непристойні речі. До речі, шоу-балет «Арт-класік» найповніше передавав депресивний стан співачки. В одному Білик залишалася собою — відданості темі нещасливого кохання. Зі слів Ірини Білик, ідея альбому польською мовою не випадкова — там залишилось її кохання. І судячи з того, що тема нетрадиційної сексуальної орієнтації серед чоловіків на концерті періодично спливала на поверхню, можна вгадати, чому це кохання залишилось у Польщі.