Італійці ремонтуватимуть нашу дорогу

1679 0

Ми у соцмережах:

Італійці ремонтуватимуть нашу дорогу

На початку квітня на 86кілометровій ділянці дороги Київ-Чоп від Рівного до Бродів закипить робота — італійська фірма, яка виграла відповідний тендер ще торік, розпочне ремонт, завершити який планує за два роки.

— Італійці розширять дорогу на метр, зроблять тришарове асфальтобетонне покриття, — розповідає перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області Микола Демиденко. — Крім того, італійці за умовами контракту мають повністю відремонтувати або перебудувати труби, огорожі, шляхопроводи та мости. Ці роботи проводитимуться в рамках підготовки до чемпіонату з футболу Євро2012 і фінансуватимуться Європейським банком реконструкції та розвитку. На ремонт ділянки виділяється 51 мільйон євро. Підготовчі роботи вже активно ведуться — завозять щебінь та пісок, підганяють техніку. Асфальт італійці виготовлятимуть власний — у Дубенському районі збудують невеликий асфальтний завод. Закуповувати продукцію Рівненського асфальтного заводу шляховики відмовилися, пояснюючи це більш високими вимогами до якості. Відповідно і спеціалісти тут працюватимуть з італійської фірми, місцевим довірятимуть лише підсобні роботи. Щоправда, чи платитимуть рівнянам за європейськими розцінками — поки що невідомо. Уперше в області капітальним ремонтом дороги займатиметься іноземна фірма. Судячи з досвіду Львівської області, де подібні роботи проводили турки та македонці, у Службі автомобільних доріг запевняють, що якість цієї дороги буде нічим не гірша від європейських. Натомість якість інших доріг Рівненщини й надалі бажатиме бути кращою. Як розповів начальник Служби автомобільних доріг Анатолій Юхименко, цього року коштів на ремонт і будівництво доріг знову не вистачатиме: — Згідно з нормативами, на ремонт та утримання доріг загального користування місцевого значення необхідно 244 мільйони гривень. А в нас є лише 34,2 мільйона гривень. Їх ми плануємо витратити на ремонт 120 кілометрів дорожнього полотна та на експлуатаційне утримання доріг. Крім того, цього року ми хочемо збудувати 16 під’їздів до сіл, на що піде 61 мільйон гривень. Звісно, серйозного прориву в будівництві та ремонту доріг цього року не буде, але нормальне сполучення між містами та селами ми все ж забезпечимо. Крім того, є потреба у заміні і встановленні нових дорожніх знаків і табличок з назвами населених пунктів, яких нині в області не вистачає. На це, каже пан Юхименко, необхідно близько п’яти мільйонів гривень. Тим часом вже є «жертви» дорожніх робіт. Через ремонт і перекриття траси Київ-Ковель об’їзними зробили дороги Сарненського і Рокитнівського районів. Через щоденний рух важкого транспорту дорожнє полотно вщент «розбивається». — В Рокитному мешканці вже хочуть перегородити дорогу і не пускати ті вантажівки, що руйнують покриття, — скаржиться голова комісії облради з економічних питань Григорій Мініч. — Я прошу відшукати кошти на ремонт, адже на відшкодування завданих збитків не виділили жодної копійки. На такі випадки треба розробляти альтернативні маршрути, а не пускати транспорт по непристосованих дорогах, від яких вже майже нічого не залишилося. Щоб якось зарадити цій проблемі, минулої п’ятниці депутати облради прийняли звернення до Кабміну, Мінтрансу та Державної служби автомобільних доріг з проханням виділити кошти на ремонт автодороги за маршрутом Немовичі-Тинне-Кам’яне-Случанське-Чудель, а також надати субвенцію обласному бюджету у сумі 23,7 мільйона гривень на ремонт інших доріг, які використовуються як об’їзні при капремонті доріг державного значення.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також