У квітні українці придбали і поставили на облік 3,7 тис. нових легкових авто або майже вдвічі менше, ніж роком раніше.
При цьому варто відзначити, що такий результат не є антирекордом, і чотири роки тому і п’ять років тому були місяці з більш сумними результатами, повідомляє Укравтопром.
Незважаючи на різке падіння кількості реєстрацій нових машин, третій місяць поспіль залишається незмінною трійка лідерів ринку – Renault, Toyota, KIA. Втім, і роком раніше квітневий рейтинг в тому ж порядку очолювали ті ж бренди.
Проте не обійшлося і без сюрпризів. На четверте місце піднявся BMW, що у минулому році займав дев’яту позицію, а у попередньому місяці тринадцяту. Здивував і Mercedes-Benz, один з небагатьох брендів, які продемонстрували зростання продажів, показавши шостий результат місяця. Роком раніше Mercedes-Benz займав 14 рядок рейтингу, а у березні цього року був одинадцятим.
ТОП-10 брендів квітневого ринку нових легкових автомобілів у версії 2020 року виглядає наступним чином:
1. RENAULT – 771 од. (-31% до квітня 2019 р.);
2. TOYOTA – 428 од. (-56%);
3. KIA – 259 од. (-59%);
4. BMW – 184 од. (-11%);
5. SKODA – 180 од. (-67%);
6. MERCEDES-BENZ – 177 од. (+16%);
7. MAZDA – 173 од. (-15%);
8. NISSAN – 133 од. (-69%);
9. PEUGEOT – 131 од. (-33%);
10. HYUNDAI – 121 од. (-68%).
Бестселером місяця став компактний кросовер RENAULT Duster, 278 нових автомобілів цієї моделі поповнили у квітні український автопарк.
Всього за період з січня по квітень поточного року на українському ринку було зареєстровано 23,9 тис. продажів нових легкових автомобілів, що на 5% менше, ніж за аналогічний період минулого року.