«Карія Тур» попсувала нерви й рівнянам

1751 0

Ми у соцмережах:

 «Карія Тур» попсувала нерви й рівнянам

Фінансові проблеми та банкрутство одного з найбільших туристичних операторів України — «Карія Тур» зачепили й рівнян — і туристів, і агентства.

Заступник начальника обласного управління культури і туризму Ярослава Гаврилова повідомила, що з «Карія Тур» співпрацювали й рівненські туристичні агентства: — На жаль, банкрутство неможливо передбачити. Тож наскільки мені відомо, і серед рівненських туристів є потерпілі, які або мали летіти в Туреччину і не полетіли, або на той момент були в Туреччині. У першому випадку фірма, в якої вони купували путівку, бронює їм за власні кошти путівки до Туреччини через інших туроператорів. Окрім того, турист може відмовитись від поїздки. Тоді турфірма повертає йому гроші. Що ж до тих туристів, які на той час були в Туреччині, то турфірми подбали про їхнє розміщення в готелях. Олександра Коваленко, директор Рівненської туристичної агенції «Олександра», яка працювала з «Карія Тур», запевняє, що їхні клієнти не постраждали: — У нас на серпень є лише одна путівка в Туреччину, яку купували через «Карія Тур». Ми за власні кошти, а це була немала сума, забронювали їм путівки на те ж число на тих же умовах через іншого туроператора. Туристи навіть не хвилювалися за поїздку — ми їм зателефонували і попросили прийти переоформити договір. Так роблять усі турфірми, які дбають про свій імідж. До речі, від банкрутства «Карія Тур» насамперед втрачають саме турфірми. Банківська гарантія у «Карія Тур» — лише 20 тисяч євро, а внаслідок банкрутства були втрачені мільйони. Ми зі свого боку написали претензії до цього туроператора в прокуратуру, в Державну службу курортів і туризму, готуємо позов до суду. Також наша фірма звернулася до багатьох страхових агентств з проханням підготувати угоди, відповідно до яких передбачається страхування на подібні випадки — банкрутство, стихійні лиха, невиліт і тому подібне. Хочемо включити цю послугу в пакет страхування і витрати на неї розділити спільно з туристом і туроператором, з яким укладається договір. Що ж до туристів, які опинилися в такій ситуації, то раджу їм не йти на конфлікт з турфірмою, а намагатись домовитись про інший шлях вирішення проблеми. «Карія Тур» гроші цим туристам, скоріше за все, не поверне — їх просто немає. А взагалі раджу в майбутньому звертатися за послугами до великих, відомих турфірм, а не вестися на знижки у маловідомих. По-перше, з квітня цього року туроператори в договорах з турагентствами прописали, що забороняють давати будь-які знижки. По-друге, банківська гарантія дрібних турфірм найчастіше не більше 2 тисяч євро, тобто на випадок ситуації, яка склалася з «Карія Тур», вони не матимуть чим компенсувати туристу вартість путівки. Причину, чому так багато турагентств співпрацювали з «Карія Тур», пояснюють низькими цінами на путівки, які пропонував туроператор. Проте серед рівненських є турагенції, які, незважаючи на це, відмовилися від співпраці. Керівники агенцій «Інтерспівдружність», «Пульсар-тур», «Клеопатра» повідомили, що не влаштовувала їх якість послуг, які надавав «Карія Тур». Євгенія Мосіюк, начальник обласного управління захисту прав споживачів, радить, як захиститись від того, щоб не потрапити з відпочинком у халепу: — Коли ви прийшли в турфірму, насамперед зверніть увагу на те, хто в ній є суб’єктом господарювання, та на вивіску, щоб при потребі знати, до кого виставляти претензії. Також подивіться, чи є в турфірмі куточок споживача, а в ньому — необхідні дозвільні документи. Працівник турагенції повинен вам надати інформацію про транспорт, яким має здійснюватися перевезення, дати характеристику готелю і підтвердити документально його зірковість, повідомити про види харчування. І, що дуже важливо, турфірма має забезпечити вас пам’яткою, в якій зазначено, до кого виставляти претензії, якщо послуги виявляться неякісними, а якщо ви їдете за кордон — ще й телефони дипломатичних установ держави. Перед тим як підписувати договір з турфімою, уважно його почитайте. Якщо на відпочинку послуги виявляться невідповідними, два-три споживачі можуть скласти про це акт-претензію із залученням представника чи адміністратора готелю. Якщо представник готелю відмовляється це робити, зазначте в акті, що він від підпису відмовився і що йому залишили акт-претензію. Після цього надсилаєте цей акт тому туроператору, в якого купували путівку. Якщо він відмовляється повертати кошти за неякісний відпочинок, звертайтеся до нас в управління. Всі такі питання вирішуються на користь споживачів.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також