Хлопчик помер після уколу

2245 0

Ми у соцмережах:

Хлопчик помер після уколу

У неділю батьки привели свого сина, який навчався у першому класі, у Рівненську міську лікарню, оскільки у нього різко підвищилася температура. Хлопчикові поставили діагноз «пневмонія» і залишили в стаціонарі. Поки мама їздила за усім необхідним, хлопчикові зробили укол антибіотика, від якого він раптово помер.

— Дитина померла від анафілактичного шоку, — каже головний лікар Рівненської міської дитячої лікарні Юрій Денисенко, — це була блискавична форма алергічної реакції. Наші лікарі близько півтори години реанімували дитину — підключили до апарату штучного дихання, проводили непрямий масаж серця, робили внутрівенно ін’єкції, але, на жаль, безуспішно. Я працюю в лікарні з 1972 року, і жодного такого випадку не було. У кількох наших пацієнтів був анафілактичний шок, але кожного разу дітей вдавалося врятувати. Відсоток виникнення такої реакції на цей препарат дуже низький, але щоб майже раптово настала смерть — такого не бувало. Юрій Денисенко підтверджує, що проб на алергію дитині не робили, і пояснює тим, що такий препарат хлопчик отримував раніше. З’ясувати більш точно, що саме спричинило таку реакцію чи, можливо, виявити патологію, якої раніше не діагностували, можна було б при розтині, але батьки дитини від розтину відмовилися. У лікарні працює комісія міського й обласного управлінь охорони здоров’я, яка з’ясовує усі обставини, проводить перевірку й прокуратура.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також