Міський голова Рівного Володимир Хомко зізнався членам виконкому, що створив сам собі не зовсім зручні умови роботи.
Міський голова Рівного Володимир Хомко зізнався членам виконкому, що створив сам собі не зовсім зручні умови роботи. Зокрема, щодо роботи зі скаржниками. Комунальні скарги, які пан Хомко вислухав від рівнян на особистому прийомі, він зобов’язав управління житлово-комунального господарства міста вирішувати першочергово. Тепер рівняни точно знають, що їм потрібно робити задля вирішення своєї проблеми — «достукатися» до міського голови. А сам керівник міста відчуває себе загнаним. У глухий кут. — Ті скарги, які пройшли через мене особисто, — каже пан Хомко, — мають бути 100% вирішені. Я особисто поставив такі умови своїм підлеглим. Розумію, що це не зовсім прийнятно. Наприклад, цього року з 300 проблемних дахів ми можемо відремонтувати лише 50. На більше просто не вистачить коштів. Втім, якщо людина особисто звернулася зі скаргою, її проблема має бути вирішена. Звичайно, якщо ця проблема не глобального масштабу і в межах наших фінансових можливостей. Наприклад, я не можу сьогодні вирішити проблему зливової каналізації на вул. Некрасова, бо на це потрібно кількасот мільйонів гривень. Водночас, відремонтувати дах чи зробити якийсь дрібний ремонт стиків багатоповерхівки ми можемо. Хоча я добре розумію, що таким підходом до вирішення проблем рівнян я заганяю себе у глухий кут. Втім, люди мають бачити дієвість міської влади. Влад ІСАЄВ.