Хто захистить від хамства?

1764 0

Ми у соцмережах:

Хто захистить від хамства?

Прикра історія сталася з п.Євгенією — нещодавно її грубо випхали з відділу магазину після того, як вона взяла поміряти блузку.

Завітавши в один із відділів Будинку одягу, вагітна Євгенія і не підозрювала, з якою образою вона вийде з магазину: — Я зайшла у відділ, вибрала три блузки, що мені сподобалися, та спокійно зайшла в примірочну. Коли я роздягнулася, до примірочної підбігла продавець, відсунула шторки та почала на мене кричати, чому я не спитала у неї дозволу поміряти блузки і скільки я їх взагалі взяла. Почала виганяти мене, погрожувала викликати охорону. Вона навіть не давала мені вдягнутися, тож на мене у білизні озиралися інші покупці. Такого хамства з боку продавців я в своєму житті ще не бачила. Після того, як власник відділу Ольга Денисюк дізналася про цей інцидент, винних покарала — одного продавця одразу звільнила, інший недорахується своєї зарплати. На жаль, відповідати за ввічливість та поведінку продавців можуть лише власники торгових точок. Управління захисту прав споживачів покарань за хамство чи грубість не передбачає, бо контролює лише якість товару. Є, щоправда, інший шлях — звернутися до суду зі скаргою про завдання моральної шкоди.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також