У 21 місті України компанія «Київстар» запланувала провести сімейні свята, в яких діти братимуть участь разом з батьками. Так мобільний оператор прагне привернути увагу до проблеми дефіциту спілкування між батьками і дітьми. Свята відбуватимуться в межах всеукраїнської програми «Спілкування заради майбутнього 2008», яка стартувала 7 серпня цього року.
Мета програми — звернути увагу батьків на важливість якісного та повноцінного спілкування задля досягнення кращого майбутнього. Адже дослідження, яке компанія «Київстар» провела спільно з Київським міжнародним інститутом соціології, виявило, що кожній четвертій українській дитині не вистачає спілкування з батьками, а понад половина батьків не знає, які проблеми виникають у їхніх дітей і як вони їх вирішують. Така недостатність спілкування виливається з часом у дитячу агресію, сімейні конфлікти, відчуження дітей від батьків. Тим часом саме діти й родина посідають перше місце в системі цінностей українців і саме з ними вони асоціюють щасливе майбутнє. Тож щоб ця ланка сімейного зв’язку — спілкування — не рвалася, «Київстар» у серпні розпочав іміджеву рекламну кампанію «Спілкуйтеся більше зі своїми дітьми». І рівняни уже бачили по телевізору рекламний ролик, в якому маленька дівчинка запитує батьків, навіщо її «купили», оскільки не хочуть з нею спілкуватися. Напередодні Дня незалежності також стартували масові родинні свята від «Київстар». Вони відбуватимуться кожної суботи по черзі у 21 українському місті. Свята проходитимуть на головних майданах міст і в центральних міських парках. Завітає родинне свято від «Київстар» і до Рівного. — Свята відбуватимуться за аналогом американського сімейного ярмарку. Це будуть конкурси, вікторини, атракціони. В усьому цьому можна буде брати участь лише родинами. Тож номер, що батько п’є пиво, а дитина сама — не пройде, — розповіла координатор зв’язків з громадськістю компанії «Київстар» Жанна Ревнова. Компанія «Київстар» також подбала про музичний супровід програми «Спілкування заради майбутнього. Пісню «Тепло слів» для цього написала співачка Гайтана, вона ж її і виконує. Як зізналася на презентації цього музичного проекту співачка, у дитинстві вона часто відчувала дефіцит спілкування з батьками. Адже її батьки розлучилися, і вона з мамою переїхала жити до України. Тож з татом спілкувалася, як правило, лише телефоном. Тому пісню «Тепло слів» писала від імені дітей, які хочуть привернути до себе увагу дорослих. А режисер Євген Митрофанов до пісні придумав кліп. Його сюжет доволі простий, але зворушливий: батьки забули домовитися між собою, хто забере з хору сина Юрчика. Хлопчик телефонує до мами з татом, але ті зайняті і не відповідають. Тож його бере під свою опіку Гайтана. Врешті, все закінчується щасливо: тато приходить за Юрчиком і вони відправляють мамі ММС-ку з фото, на якому — їхні щасливі обличчя. Пісню «Тепло слів» компанія «Київстар» пропонує українським батькам встановити рингтоном на свій телефон, щоб вона звучала завжди, коли телефонує їхня дитина.