Коли посилають — ідіть!

2149 0

Ще не так давно більшість із нас сподівалася, що із зникненням радянської торгівлі разом із її дефіцитами назавжди зникне зухвала манера поведінки продавців. Всі раділи появі нової генерації працівників прилавка, які посміхалися, були ввічливими і дякували за покупку. Та згодом крізь нечисленні ряди усміхнених облич все частіше проглядало до болю знайоме хамидло. Ось один із листів редакційної пошти.

Продавець-підприємець Л., яка торгує на «Андріївському» ринку відмовила мені у відпуску 200 г пряників, мотивуючи тим, що всі пряники у неї розфасовані по 0,5 кг, причому, як пояснила вона, розфасовка ця не заводська, а просто така, яка зручна і вигідна продавцю. Коли я вже погодилася взяти півкілограмовий пакет, продавець обізвала мене і, скрутивши фігуру з трьох пальців, відмовилась продати пряників узагалі. Коли я пригрозила, що поскаржуся на неї, продавщиця кинула єхидне: «На хвіст солі мені насиплеш.» І виявилося, що вона має рацію: жодна структура не може вплинути на хама-продавця. Зустрітися з директором ринку чи хоча б поскаржитися на поведінку продавця по телефону я так і не змогла, оскільки той, за словами секретарки, постійно зайнятий. В управлінні торгівлі сказали, що вплив на підприємця з базару — не їхня компетенція, в податковій інспекції повідомили, що з питаннями захисту прав потрібно звертатися до управління у справах захисту прав споживачів, міськвиконком, санстанцію чи суд. В управлінні у справах захисту прав споживачів була своя відповідь: «Якби вас обрахували, обважили чи продали неякісний товар, тоді б ми могли вплинути на продавця, а так — вибачайте». Тому, не знайшовши ніде захисту, звертаюся до вас. Поясніть, яка установа чи організація має вплив на таких продавців. А якщо такої установи нема, то чи не пора її створити. Адже дуже прикро, що так по-хамськи поводяться з покупцями. Окреме побажання на адресу адміністрації ринку «Андріївський»: чи не можна організувати якісь дні та години прийому покупців, які б могли висловити свої претензії чи пропозиції щодо роботи ринку.

Галина Пухова, м.Рівне В адміністрації ринку «Андріївський» нам пояснили, що вплинути на грубіяна продавця жодним чином не можуть, оскільки того наймає приватний підприємець, який орендує місце на ринку. Якщо той, у свою чергу, справно вносить плату за місце, то претензій до нього адміністрація не має, навіть якщо продавець, який працює у нього — хам. В управлінні торгівлі порадили звернутися до дирекції ринку або управління у справах захисту прав споживачів. На жаль, і захисники наших споживацьких прав, як повідомила головний спеціаліст відповідного управління Неля Довгалець, покарати продавця за грубу поведінку теж не можуть, і в цьому випадку краще звертатися в міліцію чи суд. А ось за те, що той відмовився продати необхідну покупцеві кількість товару, якщо той не має заводської розфасовки, його можуть покарати штрафом від 17 до 170 грн. Для цього варто лише звернутися з відповідною заявою в управління. Отже, реальної можливості захистити себе від брутальної поведінки людини з іншого боку прилавка нам ніхто так і не запропонував. Залишається або захищатися самим, або йти, коли продавець посилає, подалі. Йти і більше не підходити до такого прилавка, і всім порадити це зробити. А купувати у тих продавців, які посміхаються і ввічливі. На щастя, вибір нині є.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

Залиште вiдповiдь

Читайте також