Колишні судді по 80 копійок у тролейбусі не платитимуть

1115 0

Ми у соцмережах:

Тролейбусники перейшли на режим економії: відключили приміщення від опалення, частіше вимикають світло і рідше миють тролейбуси. Однак, стверджує керівник підприємства Степан Загиней, без допомоги пасажирів не обійтись, і пропонує збільшити плату за проїзд на 20 копійок.

— Собівартість однієї поїздки у тролейбусі зараз — 82 копійки, — виправдовує таке прохання директор КП «Рівнеелектроавтотранс» Степан Загиней. - Адже протягом року вдвічі зросла вартість шин, подорожчали електроенергія, комунальні послуги та запчастини до тролейбусів. Якщо залишити плату за проїзд на нинішньому рівні, збитки підприємства до кінця року сягнуть не менше 10 мільйонів гривень. Навіть підняття ціни до 80 копійок дозволить нам компенсувати з цієї суми усього близько 3 мільйонів гривень. Наше підприємство завжди жило бідно і нині працює в режимі економії. Уже місяць як ми відключили приміщення від опалення, коли можемо, сидимо без світла, працівників маємо майже вдвічі менше від потреби, відправляємо їх у відпустки за власний рахунок, майже не купуємо запчастин, лише найнеобхідніші, обмежили водопостачання і рідше миємо тролейбуси. А якби тратили все, як передбачено нормами, то собівартість поїздки у тролейбусі зросла б і до 1,35 гривні. Чому лише зараз заговорили про підвищення плати за проїзд, хоч не перший місяць працюємо собі у збиток? Бо чекали нового бюджетного року і хотіли побачити, скільки нам дасть держава компенсації за перевезення пільговиків. Потрібно на це 8,5 мільйона гривень на рік, а нам запланували дати лише половину суми. Поки що з цих грошей не отримали ні копійки. Держава тільки віддає нам частинами заборговане за минулий рік. Поки що із 718 тисяч гривень боргу віддала лише половину. Якщо члени міськвиконкому прислухаються до прохань тролейбусників, то плата за проїзд у тролейбусі становитиме 80 копійок, для студентів — 40, бо компенсацію за їхній пільговий проїзд передбачили у міському бюджеті. Возити інших пільговиків безкоштовно поки що рівненські тролейбусники не відмовляються. Правда, скаржиться п. Загиней, держава додала цього року їм ще одну категорію пільговиків — суддів у відставці. — Це «найбідніші» — з пенсією близько 12 тисяч гривень, — обурюється головний тролейбусник міста. — Нині в державі єдиний «комунізм» — це на транспорті, де ще пільговиків возять безкоштовно. В той же час я нині не маю за що ремонтувати тролейбуси. А вони у нас — найстаріші в Україні. Мають по 20-34 роки при терміні експлуатації — 10. Водії, які їздять на них, молодші. Лише три нових тролейбуси, яким по одному-два роки, має нині Рівне. І грошей на придбання нових у цьогорічному бюджеті не передбачено. Незважаючи на це, п. Загиней запевняє, що їздити у рівненських тролейбусах -безпечно. Адже несправні машини на лінії не випускають. І щоденно з 78 тролейбусів виїжджає на маршрути близько 60. Поліпшилася нині ситуація і з кадрами. Досвідчені водії з настанням фінансової кризи перестали втікати на роботу до Києва, в інші міста. Адже мають у Рівному непогану зарплатню — 2600-2700 гривень. Трохи гірше на підприємстві з кондукторами: на зарплатню близько 1600 гривень безробітні працевлаштовуватися не поспішають.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також