Коми та крапки розставили, але Спілка водіїв знову звернулась до суду

1401 0

Ми у соцмережах:

Коми та крапки розставили, але Спілка водіїв знову звернулась до суду

Міська влада нарешті провела конкурс на пасажирські перевезення. Щоправда, судячи з усього, перевізникам, які цей конкурс виграли, працювати на міських маршрутах доведеться не скоро. Спілка водіїв знову звернулися до суду, стверджуючи, що не витримано процедуру проведення конкурсу.

— Після першого нашого позову, — говорить заступник голови Спілки водіїв України в Рівненській області Валентин Демчук, — міська влада нічого кращого не знайшла, як виключити Сергія Овчіннікова — голову Спілки водіїв зі складу конкурсної комісії. На його місце взяли потрібну людину, яка буде мовчати і приймати потрібне їм рішення. Конкурс провели 10 грудня. Втім, жодне з наших зауважень, які неодноразово ми озвучували, не враховане. Тому ми знову через суд будемо скасовувати цей конкурс. Основною причиною невдоволення перевізників, за словами пана Демчука, є те, зокрема, що тексти договорів із перевізниками та склад конкурсного комітету не пройшли процедуру громадського обговорення. Саме тому Спілка водіїв України ще до початку конкурсу звернулася до суду. Втім, зважаючи на затяжний процес розгляду заяв, скасувати конкурс до його початку не вдалося. Справа прийнята судом до розгляду, щоправда коли відбудеться перше судове засідання — поки невідомо. Голова конкурсного комітету Олексій Хмілецький про наявність судового позову ще нічого не знає. Каже, конкурс пройшов настільки прозоро, що навіть для необізнаної в цих питаннях людини було все зрозуміло. — Маючи гіркий досвід попередніх скасованих конкурсів через рішення суду, — каже пан Хмілецький, — в документах ми придивлялися до найменших дрібниць: навіть «ком» та «крапок». Зібрали представників громадських організацій та перевізників, провели з ними роз’яснювальну роботу та громадські обговорення. Жодних претензій в них не було. Однією з головних змін цього конкурсу, за словами пана Хмілецького, стало збільшення кількості місць для перевезення пільговиків. Зокрема, в малогабаритних маршрутках відтепер матимуть змогу їздити по два пільговики, а у великих «Богданах» по чотири одночасно. А ще члени конкурсного комітету дійшли висновку, що ринок міських пасажирських перевезень тепер став не дуже привабливим для приватних підприємців. На підтвердження своїх слів пан Хмілецький зазначив, що частина маршрутів до оголошення конкурсу була взагалі не заповнена, а решта лише наполовину. Чимало з перевізників взагалі не подали документів на участь в конкурсі. Кажуть — невигідно їздити.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також