Товариство «Компанія наше Рівне», яке належить екс-кандидатові у міські голови Рівного Дмитрові Якимцю та рівнянці Антоніні Опанасюк, зареєструвала торгову марку «Тунель кохання».
Патентний повірений Юрій Трачук розповів, що захист цієї торгової марки діє уже з кінця 2018 року.
Окрім того, компанія запатентувала і торгову марку «Наше Рівне».
Як зазначає п.Трачук, власник торгових марок «Тунель кохання» та «Наше Рівне» може дозволяти або забороняти використовувати ці назви іншим особам щодо наступних груп класів товарів або послуг:
косметика, зубні пасти, парфуми, речовини для прання;
- друкована продукція, канцелярські товари та офісне приладдя, навчальні матеріали;- кава, чай, какао, макаронні вироби, борошно та зернові продукти, хліб, хлібобулочні та кондитерські вироби, шоколад, морозиво, цукор, мед, сіль, прянощі, соуси та інші приправи;
- пиво, безалкогольні напої, мінеральні та газовані води, фруктові соки, сиропи;
- алкогольні напої;
- рекламування, керування підприємницькою діяльністю, адміністрування у сфері підприємницької діяльності;
- юридичні послуги, послуги з охорони матеріального майна і фізичних осіб.
Зазначимо, що під брендом "Наше Рівне" випускають солодкі води, макаронні вироби і т.п.