Натовп зі ста розлючених чоловіків, що зібрався в приміщенні Рівенського відділу МРЕВ УДАІ, вимагав повернення коштів, які вони проплатили за реєстраційні послуги у касі банку «Аваль». Причиною того, за твердженням учасників конфлікту, стала відмова працівників МРЕВ приймати ці квитанції.
Про те, що МРЕВ розірвав відносини з приймання плати за свої послуги із банком «Аваль», громадяни були повідомлені в останній момент непомітною об’явою. Саме тому більшість із них звично несли свої гроші у касу «Авалю», яка, власне, і була обладнана понад два роки тому на першому поверсі приміщення МРЕВ саме для таких цілей. Як стверджують працівники каси банку «Аваль», про такі зміни ніхто з керівництва МРЕВ їх не повідомляв. Тому вони приймали гроші від власників автомобілів у звичному для них режимі. Допоки розлючені люди не увірвалися зі скаргами на те, що такі банківські квитанції у МРЕВ приймати відмовляються. Як пояснив начальник Рівенського відділу МРЕВ УДАІ Михайло Саган, непорозуміння виникло через те, що договір про співпрацю їхньої структури з банком «Аваль» закінчився і вони підписали новий з «Приватбанком». Тому за послуги реєстрації відтепер приймають гроші у касі цього банку, яка також розташована у приміщенні МРЕВ. Схоже, що конфлікту начальник відділу МРЕВ не помітив, і лише коли йому стало відомо про напругу серед клієнтів, він дав вказівку своїм підлеглим приймати раніше проплачені квитанції у банку «Аваль». Хоча, як зауважив п.Саган, особисто до нього зі скаргами ніхто з громадян не приходив.