Коробейники нашого часу

1942 0

Ми у соцмережах:

Коробейники нашого часу

Якщо природа обдарувала вас легкою, товариською і необразливою вдачею, якщо вам не важко цілий день «мотатися» містом із сумкою, набитою різноманітним товаром, якщо вас не бентежать багато столичних офісів, на дверях яких прикріплене оголошення типу: «Вхід дистрибуторам і рекламним агентам суворо заборонений», то тоді — і тільки тоді! — ви можете спробувати зробити кар’єру в мережевому маркетингу. Але навіть якщо ви володієте всіма перерахованими якостями, то й у цьому випадку успіх вам не гарантований. Як відомо, мережевим бізнесом займаються багато, але удача у цій нелегкій справі супроводжує далеко не всіх.

Що таке MLM Перш ніж ви піддастеся на привабливі обіцянки мережевиків-спокусників вже через півроку-рік стабільно заробляти від $1,52 тис. на місяць, все-таки непогано з’ясувати: що таке мережевий маркетинг і на чому, власне, у цьому бізнесі заробляють справжні гроші? Отже, мережевий маркетинг — або, як його ще називають, багаторівневий маркетинг, multi level marketing, MLM і МЛМ. По суті, це просто один зі способів реалізації товару. Усі без винятку МLМ-компанії для реалізації своєї продукції використовують не звичайні полиці магазинів, а прямі продажі (коли дистрибутор компанії доставляє товар просто до вас додому або в офіс, де і розповідає про всі переваги даної продукції). Саме в такий спосіб продають свої товари як широко відомі МLМ-компанії Amway, Avon, Mary Kay, Oriflame, так і їх менш імениті побратими. Звичайно, для компанії-виробника подібна схема збуту досить вигідна. Не треба утримувати «роздутий» адміністративний штат — досить організувати роботу одного складу-офісу, який веде прийом-видачу замовлень від незалежних дистрибуторів. Не треба занадто сильно витрачатися на рекламу — про переваги товару покупцеві барвисто розкажуть дистрибутори. Не треба ламати голову над тим, як вибудувати ефективно діючий ланцюжок збуту готової продукції — про все подбають ті ж дистрибутори.

І що нам за це буде? Власники MLM-компаній справедливо розсудили: для того, щоб «могутні плечі» дистрибуторів зуміли винести всі тяготи з просування і реалізації товару, варто подбати про достойну винагороду праці цих корисних працівників. І, заодно, простимулювати їх на подальші трудові досягнення. Для цього в МLМ-компаніях розробляють спеціальні маркетинг-плани — систему винагород і бонусів за те, що незалежні продавці (консультанти) не тільки займаються реалізацією продукції компанії, але і залучають у цей бізнес нових розповсюджувачів і навчають їх. Відзначимо, що у всіх МLМ-компаніях рівень винагороди консультанта прямо залежить від двох факторів: рівня його особистих продажів і рівня продажів навчених ним новачків. І якщо на власних продажах розбагатіти досить проблематично, то на залученні в бізнес новачків, по ідеї, можна «підняти» досить непогані гроші. Суть цього заробітку така: вищий працівник одержує винагороду від кожного продажу, який зробив приведений ним працівник. Цей працівник також дістає прибуток не тільки від особистих продажів, але і від продажів, зроблених тими, кого він привів у цей бізнес. І так далі — кількість рівнів практично необмежена.

Поодинці багато не заробиш Винагороджуються дистрибутори в кожній МLМ-компанії по-різному. Це значить, що в кожній з них діє свій, «власноручно виготовлений» маркетинг-план. Так, наприклад, схема мотивації дистрибуторів однієї з МLМ-компаній виглядає так. Залежно від обсягу продажів, консультанту нараховується система знижок на продукцію. Так, якщо дистрибутор продає продукції на 200 бонусів на місяць, то це забезпечує йому мінімальну знижку 3%, при реалізації 600 бонусів на місяць — знижка збільшується до 6%, 10 тис. бонусів дають знижку 21%. Для того, щоб добитися максимальної знижки, необхідно займатися не тільки прямими продажами, але і залучати в компанію нових розповсюджувачів (тобто стати «спонсором»). У цьому випадку бонуси, набрані кожним новим членом ланцюжка, приплюсовуються до результатів ваших продажів, що, власне, і дозволяє вам перейти на більш високий рівень знижок. Щойно ваша група досягає рівня максимальної знижки в 21% (10 тис. бонусів), ви одержує нові можливості й переваги. Тепер основна ваша мета полягає не в продажі продукції, а в навчанні і розвитку інших учасників своєї групи — щоб вони теж могли досягти знижки 21%. Подальше кар’єрне зростання полягає в наступному: виконуючи низку умов, ви зі «спонсора» перетворюєтеся на «старшого дистрибутора», а потім — на «директора», який заробляє на відсотку від обсягу продажів, здійснених учасниками створеної вами групи. Звичайно, не треба бути генієм, щоб зрозуміти — подібного рівня в мережевій ієрархії вдається досягти далеко не всім учасникам цього бізнесу.

Як не нарватися на фінансову піраміду Погодьтеся, подібна схема чимось невловимо нагадує організацію бізнесу в банальних фінансових пірамідах (пам’ятаєте «МММ» і Льоню Голубкова, який таки виявився халявщиком?). Однак представники мережевого бізнесу на дух не переносять обвинувачення в «пірамідобудівництві». І навіть підказують, як відрізнити «легітимну мережеву компанію» від шахрайських фінансових пірамід. Отже, перш ніж ви вирішите розбагатіти за допомогою мережевої компанії, проаналізуйте наступні моменти: — Сума першого внеску за членство в компанії. Подивіться уважно, що вам пропонують за перший внесок, і чи варте «це» відданих грошей. Якщо ні, то, скоріше за все, ви маєте справу з пірамідою. — Який товар вам доведеться реалізовувати. Якщо продукцію МLМ-компанії неможливо продати на відкритому ринку або за ваші гроші вам «презентують» папір, що має цінність тільки в рамках компанії, — це піраміда. — Чи реалізується товар на відкритому ринку. Якщо єдині споживачі продукції — дистрибутори компанії, то сенс купувати продукцію полягає тільки в одержанні комісійних. Це, скоріше за все, теж піраміда. — З якого джерела дистрибуторам виплачують комісійні. Якщо гроші беруться з вступних внесків знову прибулих членів — це піраміда.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також