Правду кажучи, невід’ємною підпорою багатьох літніх людей мало не дісталося не керівнику підприємства «Рівневода», а його підлеглим з відділу абонентської служби, що на вулиці Білякова. Щоправда, візит пенсіонера, ветерана та учасника бойових дій з Ювілейного в абонентський відділ зумовив ніхто інший, як Володимир Нецький.
Правду кажучи, невід’ємною підпорою багатьох літніх людей мало не дісталося не керівнику підприємства «Рівневода», а його підлеглим з відділу абонентської служби, що на вулиці Білякова. Щоправда, візит пенсіонера, ветерана та учасника бойових дій з Ювілейного в абонентський відділ зумовив ніхто інший, як Володимир Нецький. Згідно з його розпорядженням перерахунки у зв’язку із скороченням графіка подачі води, а відтак і зменшенням норм її споживання, проводилися лише за заявами споживачів. Зважаючи на це, рівняни, передусім бережливі до кожної копійки пенсіонери, й потягнулися на вул. Білякова. Як їх там зустріли, наочно змальовує випадок з «ходаком» з Ювілейного. Немічний чоловік довгий час сидів під кабінетами, безрезультатно намагаючись привернути до себе хоч якусь увагу. Терпіння людини не безмежне. Дідусь перехопив зручніше костур і пройшовся ним по офісних меблях водоканалівців. У результаті пенсіонеру дуже швидко зробили перерахунок. Тим часом навколо долеводоносного розпорядження Володимира Нецького виникла ціла епопея. На численні скарги рівнян прокуратура міста перевірила, наскільки воно відповідає чинному законодавству. Як з’ясувалося, не лише не відповідає, але й суперечить. Оскільки згідно з «Правилами надання населенню послуг з водотеплопостачання та водовідведення», затверджених Кабміном ще в 1997 році, постачальник зобов’язаний зменшити розмір плати незалежно від подачі споживачем заяви. Відтак прокуратура Рівного розпорядження керівника «Рівневоди» опротестувала. Крім того, Володимиру Нецькому внесли припис укласти договори на водопостачання і водовідведення з усіма споживачами, щомісячно надсилати їм рахунки за надані послуги, а також, знову ж таки, зробити відповідні перерахунки за подачу води з пониженим тиском і за обмеженим графіком. На оперативне повідомлення в рівенських ЗМІ про протест прокуратури Володимир Нецький відреагував своєрідно. Зателефонувавши у прес-службу прокуратури області, він почав доводити, що про перевірки та протести прокуратури міста Рівного чує вперше. Про те, що це зовсім не так, Володимиру Нецькому цього ж дня нагадав у своєму кабінеті прокурор Рівного Віталій Войтюк. — Нецький змушений був визнати, що він трохи погарячкував, а може, щось і призабув, — розповідає пан прокурор. — Адже перевірку підприємства «Рівневода» ми проводили не шито-крито. Адже як у минулому, так і в цьому місяці ми брали пояснення у багатьох працівників підприємства. Зокрема, є у нас пояснення начальника абонентської служби «Рівневоди» пані Білоусової, начальника юридичного відділу Тетяни Якубович та ін. Тому невідання Володимира Нецького щодо наших приписів виглядало не більш як напускним. І насамкінець. Як повідомила помічник прокурора Рівного Олена Ходак, приписи були вручені пану Нецькому ще 1 серпня. У десятиденний термін, а саме до понеділка, він повинен повідомити у прокуратуру про вжиті заходи на їх виконання.