Крики на рівненському вокзалі: пасажирів не впустили до київського потяга

9731 5

Близько тридцяти людей не змогли сьогодні сісти у потяг «Рівне-Київ», що відправляється з Рівного о 15.05. Їх туди не впустили дніпровські провідники. Невдоволені пасажири викликали поліцію, бо вважають, що їхні права були грубо порушені.

Інцидент трапився через збій в електронній системі «Укрзалізниці». О 14.48 каси припинили не тільки продавати квитки, а й роздруковувати куплені через Інтернет.

Потяг «Рівне-Київ» належить до тих, де ще немає зчитувачів електронних квитків. Тож, заплативши за місце через електрону систему продажів, пасажир отримує лише бланк замовлення, який зобов’язаний обміняти на квиток у касі вокзалу.

Сергій був одним із тих пасажирів, які купували квиток онлайн і не зуміли через збій у системі його роздрукувати у касі. З бланком замовлення чоловіка до вагону не впустили:

- Я показав бланк провідникові другого вагону, в якому мав місце, він зателефонував начальнику потяга, але той відмовив. Мене не впустили. Мав їхати до Шепетівки, за квиток заплатив 37 грн. Подам скаргу до суду, бо вважаю що це абсурд. До пасажирів поставилися як до нелюдів. Одну жінку просто випхали з вагона. Нас принизили, нам кричали образливі слова. Це просто жах. Я – морський офіцер, був у багатьох країнах Європи і ніде такого не бачив.  

- Ми з дружиною приїхали на вокзал десь о 14.45, на касах були оголошення: «Немає зв’язку», - додає п.Анатолій. – Вирішили попрохати у начальниці потяга, щоб дозволила нам заплатити в поїзді і все ж виїхати. Бо багато людей поспішали. Начальниця потяга вийшла у спортивному костюмі, без форми і заборонила пускати людей, хоча навіть чергова по вокзалу просила посадити пасажирів. Моя дружина спробувала зайти до вагона, то начальниця потягу придавила їй ногу і виштовхала у грубій формі. Вісім вагонів поїхали з Рівного практично порожніми. Начальниця мені ще й крикнула: «Йди на маршрутку». Так нема маршруток до Чуднова на Житомирщині, куди мав їхати з дружиною. Нам доведеться чекати цього ж потяга, але завтра.

Багато з пасажирів, які не зуміли сісти на потяг, розійшлися. До десятка ініціативніших викликали поліцію. Патрульні записали пояснення ображених пасажирів та зазначили, що передадуть їх до управління поліції для подальшого розслідування.

Начальник рівненського залізничного вокзалу Олександр Мулявка зазначає, що більшість пасажирів, які не зуміли сісти, їхали не до Києва, а до ближчих станцій, як-от Славута та Шепетівка. О п’ятій вечора, зазначає, є ще електропотяг до Шепетівки.

- Про причини технічного збою ми не знаємо, - каже пан Мулявка. – Трапляється, що у нас система відмовляє. У таких випадках викликаємо Київ, замовляємо місця і виписуємо квитки вручну. Але на цей раз не працювала уся електронна система. Втім, варто зазначити, що продаж квитків на потяг зупиняється за 10 хвилин до відправлення. О 14.55 каси б і так припинили продавати квитки на цей рейс. Фактично, ми не продавали квитки на «Рівне-Київ» через збій системи сім хвилин. Провідники потяга мають посадові інструкції і повинні брати пасажирів лише з квитками. Ми намагалися домовитися, щоб пасажирів взяли, фактично порушивши правила. Але цей потяг був з Дніпра. Він приїхав до Києва і, щоб не простоювати, поїхав рейсом до Рівного. Поки ми зв’язалися з керівником дніпровського депо, щоб домовитися за пасажирів, потяг уже рушив.

Алла САДОВНИК. 


Поділися з нами новиною! Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

  • Євгеній 07:07, 15.05.2018

    Бланк замовлено в 14.30, його потрібно обміняти мін. за 30 хв. до відправлення. Яким чином вони мали встигнути його обміняти я не розумію. Краще б ви написали про те, что вже майже дві доби частина залізничних депо України проводить "італійський страйк" роботи по інструкціям.

  • Сергій 09:09, 15.05.2018

    Вчора аналогічна ситуація була і у мене в Києві на час відправлення 21:23. О 21:10 (їхнє табло) я вже не зміг придбати квитки до Рівного, хоча місця були. Касир повідомив, що вже не має можливості придбати квитки, ідіть до потяга і там "просіть" нехай вас візьмуть. Ми з сумками і двома дітьми, прийшовши до потяга-- від всіх вагонів, де були вільні місця, отримали відмову.... Та тут навіть не суть в тому, що відмовили, а в якій формі це звучало.... У всіх щось на кшталт... нам поср-ть, що там на касі вам сказали... "Шановні" працівники Укрзалізниці це ж ваші гроші!!!

  • Олег 10:48, 15.05.2018

    Власне, В якій формі була відмова. Якщо відмовили, але ввічливо-це куди не йшло. Але якщо повелись, як з бидлом - вихід один: бити морди. Чи не так?

  • Ірина 11:23, 15.05.2018

    Для тих, хто не їздить в поїздах, але хоче щось розумне написати: якщо купити білет і отримати не електронний варіант з QR кодом, а просто бланк замовлення, то його можна обміняти в касі на квиток менше ніж за 30 хв. Міняла вже купу раз і за 5-10хв. Якщо місце бронювати а не оплачувати, то тоді його купити можливо не пізніше, ніж за 30 хв до відправлення.

  • Анастасія 09:04, 16.05.2018

    В квітні їздила в Київ і назад по надрукованим власноруч на папері квитках. От тільки купляла ці квитки не у Приваті (як бачу на фото), а на сайті укрзалізниці. Отримала на електронку електрону версію квитків, на яких було зазначено, що вони не потребують роздруковування на касі і є проїзними документами. З Києва назад у Рівне їхала саме Дніпровським потягом і нас пустили по власноруч роздрукованим квиткам без проблем.

Залиште вiдповiдь

Читайте також