Крим готується до туристичного сезону

1359 0

Ми у соцмережах:

Крим готується до туристичного сезону

Міжнародна туристична виставка "Крим. Курорти. Туризм-2013", що відбулася в Ялті, — це традиційний захід, на якому фактично формують ціни й укладають контракти на увесь майбутній курортний сезон.

Олександр Лієв, міністр курортів і туризму Криму, заявив, що цікавість до цьогорічної виставки велика: — Кількість експонентів на центральній виставці перевищила 500, і близько 160 розмістилась на додаткових майданчиках. Основний акцент, за словами Лієва, у цьому році зроблено на презентацію максимальної кількості санаторіїв та готелів, а також головних подій курортного Криму-2013. Тематика цьогорічної виставки, заходи якої проходили в готельному комплексі "Ялта-Інтурист", — "Подієвий туризм та Інтернет-продажі". І не випадково. Адже подієвий туризм стає все більш популярним — люди, приїхавши на півострів, хочуть не тільки поніжитися на кримських пляжах, а й набратись вражень і позитивних емоцій, відвідуючи різноманітні туристичні об'єкти, беручи участь у фестивалях та інших цікавих масових заходах. Крим цікавий тим, що на невеликій території розташована велика кількість пам'яток природи, архітектури, історичних та культурних місць. Щодо іншої тематики виставки — Інтернет-продажів, то цей вид послуг також активно розвивається: усе більше готелів та оздоровчих закладів відмовляються від послуг туроператорів і переходять в Інтернет — напряму працюючи із потенційними клієнтами. Загалом під час ярмарки відбулося чимало заходів. Одним із центральних став II Міжнародний Чорноморський туристичний форум, учасники якого — представники причорноморських країн, зокрема, Росії, Грузії, Азербайджану і, звісно ж, керівники українських міст та представники туристичного бізнесу українського чорноморського регіону. Мета їхня спільна — просувати туристичний бренд Black Sea. Перший заступник голови Ради міністрів Криму Павло Бурлаков заявив: — Протягом півріччя в Організації Чорноморського економічного співробітництва головує Україна, і, безумовно, Крим зацікавлений брати участь в цій роботі і взаємодіяти з країнами Чорноморського басейну. Це дозволить наповнити реальним змістом ідею створення туристичного бренду Black Sea і активно просувати курорти Причорномор'я на зовнішні ринки. Під час виставки відбулася й презентація історико-культурного потенціалу Криму. Зокрема, представлено експериментальний проект "Чорноморський центр підводних досліджень", новий туристичний маршрут по археологічному парку "Ак-Кая" (Білогорський район), розширено маршрут "Пам'ятники Гаспри від таврів і римлян до Ластівчиного гнізда" та ін. Для учасників ярмарку в Ялті відбулася також презентація Плану роботи проекту Європейського Союзу "Диверсифікація і підтримка розвитку туристичного сектора Криму" на 2013 рік у рамках Програми ЄС "Спільна ініціатива щодо співпраці в Криму". Представники ЄС представили на ярмарку плани модернізації і реконструкції санаторно-курортних закладів, розробку п'ятирічної маркетингової стратегії, спрямованої на розширення популярності Криму на міжнародному туристичному ринку, а також розробку комплексних планів розвитку туризму в селищі Коктебель, містах Саки, Алушті та Євпаторії. Головна мета ярмарки — реклама унікальних можливостей Криму і майбутнього курортного сезону, активне просування на міжнародний ринок, розширення ділових контактів між підприємствами курортно-туристичного комплексу і кримськими товаровиробниками. До речі, в ярмарку брали участь понад 70 товаровиробників з усіх регіонів Криму, які представили свою продукцію — овочі і фрукти, кондитерські та м'ясні вироби, кримські вина, косметику, а також сувеніри.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також