Фінансова криза почала позначатися на українських виробниках соків затримками розрахунків з ними торговельних мереж. Про це повідомив віце-президент Асоціації «Союз виробників сокової продукції України» Володимир Онопрієнко.
«Першими проявами кризи стали затримки розрахунків торговельних мереж з виробниками сокової продукції. Криза також змусила багатьох виробників перейти від довгострокових контрактів до короткострокових», — сказав він агентству «Інтерфакс-Україна».
За словами президента асоціації, виробники вже зараз змушені знижувати темпи виробництва, а невеликі підприємства через фінкризу згортати інвестиційні проекти.
Згідно з даними Сокового союзу України, місткість українського ринку соків у 2008 році становитиме близько 800 млн. літрів, що усього на 4% більше, ніж 2007 року. При цьому експерти розраховували, що в поточному році зростання ринку буде 11-12%.
Серед інших факторів, що вплинули на зростання сокового ринку, Онопрієнко назвав, зокрема, інфляційні процеси і подорожчання сировини.
В Україні компанії «Сандора», «Вітмарк-Україна», «Ерлан», Coca-Cola, «Вінніфрут», «Рідна Марка», «Фрут Майстер Груп» займають близько 98% ринку.





