«Крокодил не ловиться, не росте кокос»

1313 0

Ми у соцмережах:

«Крокодил не ловиться, не росте кокос»

Минулого тижня в багатьох виданнях Рівного було опубліковано результати соціологічних досліджень, нібито проведених "Соціологічним центром вивчення суспільної думки". І навіть представлено відповідні графіки. У всіх, хто, що називається, "в темі", це викликало гомеричний сміх.

Діаграма По-пер­ше, такого центру в Україні не існує. Взагалі. Є інші центри з подібними назвами, але ось такого — нема. Це й зрозуміло — рекламний матеріал, який публікує вигадки, не міг називати реально існуючі структури (хоча і вони досить часто продаються). Насправді ж те "фейкове" повідомлення свідчить про кризу у виборчому штабі Якимця. Рейтинг стоїть як вкопаний. Вже все місто заставили наметами, заліпили всі білборди, надрукували купу казок про нове місто, обійшли квартири і навіть "злились" із "Санкомом", а зрадник рейтинг не поворухнувся. Як казав герой радянського фільму, "крокодил не ловится, не растёт кокос". Справжні рейтинги є у всіх штабах та ОДА. Іх може при бажанні кожний побачити. Вони такі:

В. Хомко — 35,7% О. Червонюк — 15,4% Д. Якимець — 11,9% Р. Коваль — 6,9% О. Лащук — 2,9%
А для чого ж тоді вкидалися фейки? Навіщо свідомо обманювали людей? За задумом найнятих політтехнологів та штабістів Якимця, така маніпуляція може збити з пантелику виборців і додати замовнику 2-3%. У Сарнах це, кажуть, спрацьовувало.
Ольга Войцеховська.
tag:Передвиборча агітація


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також