Купити переживання

1305 0

Ми у соцмережах:

Купити переживання

Заможні люди, насичуючись розкішними дрібничками, які може їм запропонувати ринок, шукають своїм грошам нового застосування. Це особливо важливо для тих, хто постачає їм задоволення, з огляду на те, що світовий ринок предметів розкоші зростає, і вже до кінця 2011 року він підніметься до 261 млрд. доларів (на 8%).

Значний вплив на це зростання справляє Китай: у цій країні близько 500 тисяч мільйонерів, котрі купують 12% усіх предметів розкоші у світі. До 2020 року ця держава стане найбільшим ринком їх збуту, взявши на себе 44% покупок. До того моменту китайці будуть купувати більше предметів розкоші, ніж увесь світ зараз. Розкішшю завжди ставали ті речі, яких мало, говорить історик Майкл Скотт. Тому таким бажаним є золото. Але мало хто знає, що, наприклад, у Древній Греції розкішшю були... м’ясо і риба. Стіл древньої людини складався здебільшого з фруктів, овочів і злакових культур. Наприклад, у демократичних Афінах у V столітті до нашої ери вислів «любитель риби» був образливим — він означав жадібну людину. «Якщо ти не міг стримати свого прагнення розжитися рибою, з цього робили висновок, що ти піддався моральному розкладанню і, можливо, у тобі навіть є тиранічні нахили», — пояснює доктор Скотт. У Середні віки у Великобританії розкішшю стали спеції — адже їх доставляли з Азії. Церква наказала вважати захоплення спеціями гріхом і ввела пости, щоб обмежити вживання їжі з прянощами. Священнослужителі оголосили також про наявність прямого зв’язку між вживанням спецій і відхиленнями в поведінці. Символи ж сучасної розкоші беруть початок з аскетичних 20-х років XX століття, коли люди віддавали перевагу довговічним речам, зробленим на замовлення. Після Другої світової війни, наприклад, у Великобританії середній клас все ще не міг дозволити собі справді дорогих речей. Тому виробники прийняли концепцію «доступної розкоші» і вирішили, що в предмети розкоші доведеться зарахувати жіночі сумочки, шарфи, а також гаманці. І покупці прийняли ці правила — наприклад, зараз 90% японських жінок носить сумочки від Louis Vuitton. Це явище назвали «демократизацією предметів розкоші». При цьому заможні люди вимагають більшого — і їхній попит, звичайно, задовольняється. Наприклад, рожевий рояль «Сrystal piano», оснащений сучасною системою відтворення музики, коштує 789 тисяч доларів. Через 10 років ринок предметів розкоші буде формуватися під впливом емоційних потреб споживачів, вважає експерт Люсія Ван Дер Пост, котра працювала у свій час редактором журналу «How to Spend It». Виступаючи перед зборами виробників шампанського, вона заявила, що якщо раніше предметами розкоші ставали дорогі дрібнички, то тепер це речі або переживання, що несуть значимий емоційний заряд. ”Традиції старої розкоші — розкоші речей — нудні для нових споживачів. Вони хочуть бути емоційно зачепленими новими переживаннями», — говорять експерти. Наприклад, один багатий австралієць заплатив за те, щоб на певний час закрили міст, що пролягає через Сіднейську бухту — щоб він міг залізти на опору моста і звідти зробити пропозицію своїй дівчині. На щастя, вона відповіла згодою, розповів Аарон Сімпсон, співзасновник спеціалізованої компанії з надання послуг «Quintessentially». Основною рушійною силою на ринку для багатих повинна стати Азія. Адже там проживає 3,3 млн. мільйонерів, чий сумарний капітал оцінюється 10,8 трлн. доларів.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також