Літак не приземлився через вітер

1665 0

Ми у соцмережах:

Літак не приземлився через вітер

У п’ятницю туристи, які поверталися з Шарм-ель-Шейху, замість Рівного опинилися у Борисполі. Рівнян обурило навіть не те, що їх завезли за 400 кілометрів від місця призначення, а той факт, що в київському аеропорту довелося пробути кілька годин, поки перевізник їх нарешті відправив автобусами до Рівного.

Мерхеж Родріг та Валерій Паремчук

Власник авіакомпанії "Bravo" Мерхеж Родріг та директор з питань розвитку туроператора TPG Валерій Паремчук
Нині у Рівне приїхало керівництво авіакомпанії «Bravo Airways» та туристичного оператора TPG, щоб зустрітися з обласною владою і пояснити, чому вже вдруге за короткий час рейси зриваються. На прес-брифінгу, який скликали для журналістів, власник «Bravo» Мерхеж Родріг попросив у пасажирів вибачення за незручності, втім, додав, що рішення приземлитися у Борисполі, а не у Рівному було правильним. За словами пана Родріга, причиною стала погода. Попри те, що у п’ятницю була непогана видимість, дув вітер 9 м/с. - При такому вітрі і мінусовій температурі злітна полоса замерзає дуже швидко, - прокоментував Мерхеж Родріг. – Працівники рівненського аеропорту спрацювали на 5+, очищаючи смугу, навіть підняли щеплення до 0,33. Але за такого вітру сідати було небезпечно. Ми підтримуємо рішення капітана, який полетів до Києва, бо головне – безпечно довезти пасажирів. Навіть у Жулянах, де наша основна база, літак не зміг приземлитися через цю ж ситуацію. У Борисполі краща техніка, саме тому сіли там. Микола Марченко, радник президента авіакомпанії та очільник асоціації авіаперевізників України, який свого часу керував літаками перших осіб країни, також зазначив, що підтримує рішення командира борту. - Ні авіакомпанія, ні туроператор не можуть вказувати командирам літаків, як діяти, і навіть не мають права вимагати від них прозвітувати, чому приземлилися в іншому аеропорту чи зайшли на друге коло під час посадки, - зазначив пан Марченко. – Керував літаком не хлопчик, а людина з досвідом. Уже долітаючи до Одеси, він отримав інформацію про погоду у Рівному і узгодив правильне рішення про посадку у Борисполі. Микола Марченко Щодо затримки у Борисполі, то, за словами пана Родріга, до двох годин розмитнювали літак, окрім того, компанія планувала здійснити внутрішній рейс до Рівного, але коли вже почалася реєстрація пасажирів, погода погіршилася. - Тоді тільки вирішили автобусами везти пасажирів у Рівне, а тих, хто чекав на рейс до Єгипту у Рівному, - до Борисполя, - резюмував пан Родріг. - Пасажирам, які летіли у Єгипет, компанія компенсувала по 70 доларів. TPG заявляє, що скасовувати рейси з Рівного не збирається. Навпаки, планує розширяти кількість напрямків, зокрема до Польщі та Греції. А на Єгипет зараз пропонує дешевші путівки - як вибачення за незручності.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також