Анімаційний фільм «Льодовиковий період — 2: Глобальне потепління» зібрав за перший уїк-енд прокату 70,5 мільйона доларів. Це не тільки рекорд 2006 року, але й другий результат за всю історію прокату мультфільмів: «Льодовиковий період-2» поступився тільки «Шреку-2»-, який зібрав у 2004 році за перший уїк-енд 108 мільйонів доларів, повідомляє агентство Bloomberg.
Анімаційний фільм «Льодовиковий період — 2: Глобальне потепління» зібрав за перший уїк-енд прокату 70,5 мільйона доларів. Це не тільки рекорд 2006 року, але й другий результат за всю історію прокату мультфільмів: «Льодовиковий період-2» поступився тільки «Шреку-2»-, який зібрав у 2004 році за перший уїк-енд 108 мільйонів доларів, повідомляє агентство Bloomberg. Аналітик Гітеш Панд’я відзначив, що збори від сиквела «Льодовикового періоду» очікувалися значно нижчі: приблизно 60 мільйонів. 43,4 мільйона доларів прокатникам принесли глядачі, які знаходилися за межами США, зокрема в Мексиці й Аргентині, уточнює агентство Reuters. Виробництво мультфільму обійшлося у 85 мільйонів доларів — на 20 мільйонів дорожче, ніж спочатку закладалося в бюджет. Але картина була створена за півтора року, а не за два. Студія Fox поспішала випустити в прокат «Льодовиковий період-2-», щоб його прем’єра не збіглася з іншою очікуваною прем’єрою року — анімаційним фільмом «Cars» від компанії Pixar Animation, що входить до складу Disney. До виходу на екрани «Глобального потепління» кращі результати були у фільму «Будинок великої матусі-2», який зібрав у січні за перший уїк-енд 27,7 мільйона. Перший мультфільм «Льодовиковий період» вийшов у 2002 році, зібравши за перший уїк-енд 46 мільйонів і 328,7 мільйона за результатами світового прокату і продажів DVD.