Логістика «АТБ» та її вплив на торговельну галузь

2320 1

Ми у соцмережах:

Логістика «АТБ» та її вплив на торговельну галузь

Національна мережа дискаунтерів впроваджує системи організації логістики на рівні європейських стандартів. Проте лише логістикою в інноваціях не обмежується

Жителі Рівненщини поступово звикають до високих стандартів обслуговування в магазинах, що стали поширюватися в регіоні після виходу на ринок мережі «АТБ». Вона активно нарощує свою присутність у Західній Україні, а загалом по країні має 951 магазин у 246 населених пунктах. Експерти, вивчаючи феномен розвитку цієї компанії, неодноразово підкреслювали, наскільки складно підтримувати діяльність такої потужної структури, особливо з точки зору організації логістики. Коли йдеться про «АТБ», це не просто перевезти вантаж з пункту А в пункт Б: мережа транспортує товари 3500 асортиментних позицій майже у тисячу маркетів по всій країні. Компанія має логістичну інфраструктуру, що складається з восьми сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії «А» загальною площею 150 тис. кв. м, яка є однією з найбільших в Україні. «Управління складами здійснюється за допомогою інформаційної системи (WMS), системи управління двором (YMS), а також передових технологій контролю якості обробки товару. Вони дозволяють знизити вартість внутрішньої складської обробки товару та його доставки, підвищити контроль над виконанням складських операцій і обмежити вплив людського фактора на процеси складської логістики», – розповідає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

Сьогодні компанія реалізує одразу декілька проектів, пов’язаних з активним інвестуванням у передові технології, впровадженням новаторських концепцій і практик. Як свідчить досвід європейського ритейлу, такий підхід – новий тренд у розвитку формату. Разом із такими європейськими торговельними лідерами, як Lidl і Aldi, вітчизняна мережа розглядає цей напрямок як найважливіший у своїй інвестиційній діяльності. Отже,  і вся галузь торгівлі стоїть на порозі серйозних змін.

Ще однією яскравою ілюстрацією є процес модернізації магазинів торговельної мережі. Оновлені маркети, які легко впізнати за сучасним дизайном у темних тонах, – це своєрідний експериментальний майданчик. У магазинах «АТБ» нового формату встановлено холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, розроблено новітню систему освітлення, що функціонує на основі LED-технологій. Чимало уваги приділено вдосконаленню систем утеплення, опалення та рекуперації енергії. Загалом такий комплекс заходів дає можливість скорочувати витрати на опалення до 70%.

Експерти також позитивно оцінюють експеримент «АТБ», що стосується використання технології кас самообслуговування (КСО), який стартував у листопаді минулого року. «У проекті тестується використання кас самообслуговування NCR SelfServ Checkout. Компанія NCR – провідний світовий виробник устаткування у сфері банківських, торгових та інформаційно-технологічних рішень, на частку якого припадає понад 75% обсягу ринку», – підкреслює Борис Марков.

В успішному бізнесі усе пов’язано: якісна логістика, організована за найвищими стандартами світової торгівлі; оновлені магазини, де використано енергоефективні технології; вдосконалення процесу обслуговування клієнтів тощо. Мережа фактично задає тональність розвитку всій галузі, бо кожен із конкурентів хотів би наздогнати лідера. Не дивно, що понад 3 мільйони українців щодня купують товари саме в «АТБ».

Аліна Кулічик


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також