Сьогодні депутати мають остаточно вирішити, який символ віднині мають асоціювати з Рівним. На сесію міської ради виносять два варіанти — кільця, розроблені компанією «Брендерс» за гроші Євросоюзу, та стилізований «хрестик», який безкоштовно розробили аспіранти НУВГП Анастасія Хмара та Андрій Цьось. До речі, розробники цього альтернативного логотипу наполягають, що це не хрест, а елементи української вишивки.
Роман Ширко, начальник міського управління з питань стратегічного розвитку та інвестицій:
— На сесії депутати мають затвердити логотип Рівного. А раніше розроблену концепцію бренду міста пропонується взяти за основу — це означає, що автор символу-переможця до кінця року повинен доопрацювати цю концепцію, враховуючи особливості нашого обласного центру, щоб вона була більш конкретною. А ще розробники логотипів мають підготувати так званий бренд-бук, альбом для презентації, який детально роз'яснює філософію бренду, його цілі та практичне застосування, що означають кольори у логотипі і як цей логотип виглядатиме у різних речах — від автобусної зупинки до футболки.