На підземному поверсі у ТЦ «Злата плаза» запрацював новий супермаркет «Сільпо».
Оскільки про відкриття супермаркету анонсували більше місяця, то це принесло ефект. Також посприяли холодна погода і дрібний дощ, які просто змушували рівнян шукати, де від нього можна сховатися.
Однак перехожі не стримували подиву: «Це що, така черга в новий супермаркет?».
Виявилось, що так. Великі черги були з обох входів у супермаркет: зі сторони парку Молоді та з парковки. Охочі потрапити до супермаркету простоювали у черзі біля входу більше 15 хвилин.
Усе тому, що охоронці пускали обмаль людей у приміщення, а ті, що зайшли, не поспішали виходити, бо хотіли усе роздивитися.
«Я, по суті, довше простояла на вулиці, ніж ходила маркетом. Руки та ноги страшенно змерзли. Погана ідея – приходити в день відкриття», - сміється студентка Вікторія.
Як згодом пояснив начальник охорони Руслан, усе через правила:
«Нам дозволено впускати одну людину на 20 квадратних метрів – усе згідно з законом».
Дизайн супермаркету виконаний у стилі «Золотої копальні». Такий підхід вирішив проблему невисоких стель у закладі, бо стіни гармонійно поєднуються з ними.
Також елементом декору стали таблиці з назвами відділів, написи на стелі, приглушене світло та колони, оформлені відповідно до стилю.
Весь час покупців супроводжувала новорічна музика.