Цієї зими найбільше скарг від рівненських водіїв надійшло саме на стан траси Київ-Чоп в межах області. Влада та шляховики визнають, що проблема є, і вона серйозна. Адже на трасі, побудованій у 2011 році, масово з’являються вибоїни. Їх так багато, що популярною технологією «ямкового ремонту» ситуацію не виправити. Тому на повну заміну верхнього шару асфальту головної транспортної артерії Рівненщини планують витратити 1,8 млрд гривень.
Віталій Коваль, голова Рівненської ОДА:
— В цьому році ми отримали рекордну кількість скарг на стан асфальту на трасі Київ-Чоп. Будемо ремонтувати, адже ця дорога надзвичайно важлива. Немає нічого дивного в тому, що асфальт зносився. Адже трасу побудували більше десяти років тому. Знаючи це, ми включили її ремонт у програму президента «Велике будівництво». Плануємо, що буде замінено 174 кілометри верхнього шару асфальту. За останні роки це буде найбільший проєкт. Очікувана вартість робіт — 1,8 млрд гривень.
Дмитро Леонтіюк, речник Служби автомобільних доріг у Рівненській області:
— Ще чотири роки тому завершився експлуатаційний термін траси, тобто час, коли, так би мовити, купи тримаються усі компоненти асфальту. Потрібно вже повністю зрізати верхній шар асфальту та покласти новий. Планується, що навесні на трасі Київ-Чоп почнеться повна заміна верхнього шару асфальту — від кордону з Житомирською областю до Рівного. Адже саме на цій ділянці траси ситуація найгірша. Від Рівного до кордону з Львівською областю верхній шар асфальту буде замінено на 90%. Бо там є місця, де ситуація краща. А тим часом на Київ-Чоп працює десять ремонтних бригад — холодним асфальтом ліквідовують усі глибокі «ями», які можуть призвести до ДТП.
Служба автомобільних доріг Рівненщини готується оголосити тендер на ремонт траси. Переможця оберуть в березні. Однак це не єдиний тендер, який можна віднести до ремонту траси Київ-Чоп. Вже відбувся тендер на суму 244 мільйони гривень. Торги виграла фірма «Рівнешляхбуд». За ці гроші планують відремонтувати західний підхід до Рівного, поновити знаки та шумозахисні екрани.
Богдан СЛОНЕЦЬ.