Споживачі повинні вчасно і у належному вигляді отримувати рахунки за послуги водопостачання і водовідведення. У цьому зацікавлене РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал». Тому майже у 100 багатоповерхівках Рівного працівники підприємства встановили інформаційні таблички з кишенею для рахунків. Їх облаштували у найбільш проблемних будинках, де немає поштових скриньок або ж вони у занедбаному стані чи старого зразка, які без спеціального ключа не відімкнути.
Заступник директора з комерційної діяльності РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» Микола Ткачук наголосив, що час від часу від споживачів надходять скарги, що вони не отримують рахунки за послуги водопостачання та водовідведення:
— Рахунки за послуги водопостачання та водовідведення розносять безпосередньо працівники «Рівнеоблводоканалу» — контролери. І вони відповідально ставляться до цього питання, адже ми зацікавлені, щоб кожен наш споживач отримав рахунок. Утім, непоодинокі випадки, що у під’їздах рівненських багатоповерхівок поштові скриньки зламані або ж їх взагалі немає. Відтак, працівнику, який розносить рахунки, немає куди їх вкинути. Тому керівництво підприємства вирішило, щоб у під’їздах таких проблемних багатоповерхівок встановити спеціальні інформаційні таблички з кишенею, у які контролери кладуть рахунки, аби споживачам було зручно їх звідти діставати.
Рахунки за надані послуги у листопаді контролери РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» уже розносять і кладуть в інформаційні таблички. Контролер водопровідного господарства сектору контролю за послугою з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) відділу контролю за водокористуванням фізичних осіб служби обліку і реалізації води РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» Олена Свінтозельська розповідає, що завдяки цьому стало набагато зручніше розносити рахунки.