Оператор допоможе вам з наступних питань:
– укладання договору про надання послуг з водопостачання та водовідведення/відкриття особового рахунку;
– звірка стану особового рахунку;
– переоформлення особового рахунку (зміна власника);
– отримання довідки про відсутність/наявність заборгованості по особовому рахунку;
– приймання заявок на опломбування та розпломбування лічильників;
– взяття на облік встановлених/повірених лічильників;
– приймання показників лічильників;
-приймання платежів (термінал).
Окрім того, нагадуємо, що більшість питань ви можете вирішити самостійно, скориставшись нашими онлайн-сервісами:
– чат-бот «Рівнеоблводоканал» у Viber – https://tinyurl.com/28w8rhww;
– особистий кабінет на сайті підприємства – https://my.vodarivne.com/login.
Там же ви можете дізнатися про стан свого рахунку та провести оплату.





