В Україні відзначається ажіотажний попит на одну групу товарів. Продавці кажуть, що такого не пригадують. Якби йшлося про продовольчі товари, то високу купівельну активність можна було б зрозуміти. В Україні — війна, часи зараз невизначені, тож запас продовольства нікому не завадить. Проте покупці «розмітають» як продукти, так і промислові товари.
Про те, що відбувається на вітчизняному ринку промислових товарів, розповіли в прес-службі найбільшого в Україні онлайн-рітейлера Rozetka.
З другої половини літа українці почали активно скуповувати обігрівачі всіх видів. Попит має все: від дешевих нагрівачів, що працюють за принципом вентилятора, до дорогих інфрачервоних і масляних радіаторів.
Статистика покупок б'є усі рекорди. У липні цього року вже розкупили у 20 разів більше обігрівачів, ніж минулого року за цей місяць. І навіть якщо подивитися на сайт Rozetka, то поряд з багатьма найменуваннями товарів цієї групи стоять позначки «закінчився» та «немає».
Одночасно з обігрівачами користуються підвищеним попитом та інші електронагрівальні побутові прилади: електроковдри, електропростирадла, електрогрілки.
Очевидно, попередження влади про майбутню важку зиму спрацювали. Українці намагаються запастись на зиму не лише продовольством, а й приладами для обігріву. Адже в уряді попередили: цієї зими в будинках українців буде значно прохолодніше, ніж звичайно. Тому люди запасаються обігрівачами, щоб хоч якось пережити цю, мабуть, найважчу в історії сучасної України зиму.
- Через військові дії та пов'язані з ними прогнози експертів щодо майбутнього опалювального сезону українці почали готуватися до зими раніше. Ймовірно, цим і обумовлений підвищений попит на обігрівачі всіх типів вже у липні. Такий ажіотаж для нас є безпрецедентним, — прокоментував величезні обсяги продажів директор з маркетингу Rozetka Євген Образок.