Мічуда для Хомка — не указ

3012 0

Ми у соцмережах:

Мічуда для Хомка — не указ

Обласна ДАБІ, якою керує Ігор Мічуда, заборонила ремонтувати дві вулиці Рівного — Макарова та Романа Шухевича. Хоча обидві не тільки є важливими для міста, а й з найдорожчим за останні роки капітальним ремонтом. У п. Мічуди виникли претензії не до якості асфальту, як можна було би подумати, а до міських чиновників. Однак попри заборону ДАБІ, техніка ні на Макарова, ні на Шухевича не зупинилася. Бо дорожники слухають не Ігоря Мічуду, а Володимира Хомка.

Міських чиновників обласна ДАБІ звинуватила у тому, що вони найняли контролювати ремонт на Макарова та Шухевича людей, які не мають відповідної кваліфікації. Ігор Мічуда заявляє, що про порушення повідомила Асоціація будівельників, якою, до речі, свого часу керував сам п. Мічуда. Але нинішній голова цієї асоціації Василь Брагін не зміг чітко пояснити, що не так із ремонтом. Послався на те, що для цього «потрібно піднімати цілі стоси паперів».

Рівненська влада не надто перейнялася забороною ДАБІ — багатотонна техніка реконструкцію не зупиняла. Проте міські чиновники все ж змінили фахівців з технічного нагляду. Бо хоч і розглядають можливість судитися з ДАБІ, та міський голова Володимир Хомко обіцяв же здати дороги в установлені терміни.

Додамо, що одна частина вулиці Шухевича уже готова, а на іншій до Дня незалежності мають покласти верхній шар асфальту. Щодо Макарова, яку як об’їзну використовують вантажівки у напрямку Луцька, то роботи там ще вистачить до кінця вересня. Нагадаємо, що тендери на капітальні ремонти Макарова (41 млн. грн.) і Шухевича (27 млн. грн.) виграла компанія «Будальянс Груп». Її власником є Ігор Войтко.

Ігор Мічуда, керівник обласної ДАБІ:

— Капітальний ремонт доріг відноситься до категорії складності СС2. Це означає, що за ним має бути будівельний нагляд спеціалізованих фахівців, кваліфікацію яких підтверджують відповідні сертифікати. Однак документи Маріса Потапчука та Надії Кісь не відповідають нормам чинного законодавства. Тепер місто має якнайшвидше замінити технічний нагляд за ремонтами цих вулиць і звернутися до ДАБІ. Тоді ми дамо дозвіл на подальше виконання робіт. Усе це можна зробити за день-два, але міські чиновники вирішили зіграти у свою гру. Думаю, вони планують подати до суду на ДАБІ України.

Поясню, чому важлива фаховість осіб, які здійснюють технічний нагляд. Ці фахівці стежать за якістю покладеного асфальту, відповідністю техніки, висотою бордюр і всім іншим. Нікому ж не потрібно, щоб дороги незабаром почали руйнуватися — адже ними будуть рухатися багатотонні вантажівки. Окрім цього, буде проведено дуже детальне дослідження того, що вже там набудували. Якщо ж виявиться, що щось не відповідає нормам, доведеться увесь асфальт знімати. Проте це найгірший варіант. Сподіваюсь, що до такого не дійде.

Віталій Герман, заступник міського голови з питань будівництва:

Аби не втрачати час, ми швидко замінили фахівців з технічного нагляду. Не хотіли вступати у дискусії. Адже нам потрібно вчасно виконати усі роботи та повністю відновити проїзд транспорту.

Микола Дядюсь, в.о. начальника міського управління ДАБК:

— Сертифікати інженерів з технічного нагляду ці фахівці отримали одними з перших, бо вони є працівниками житлово-комунального господарства і управління капітального будівництва. Раніше документи видавали без категорій та терміну дії.

Володимир Хомко, міський голова:

— Ремонт триває, і свої плани ми не змінювали. Дорога на Макарова вже відкрита для легкового транспорту від Дубенської до хлібокомбінату.

Що стосується вулиці Шухевича, то, справді, ремонт затягнувся. Проблема не у виконавцях. Під час ремонту було виявлено потребу у багатьох додаткових роботах, яких не було передбачено в проекті. Але до Дня незалежності покладемо другий шар асфальту і відкриємо вулицю для проїзду. Залишиться тільки розмітка, яку за технологією наносять через місяць після укладання асфальту.

Богдан СЛОНЕЦЬ, Дарина ГУЗЕНКОВА. 



ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також