Йдеться не про приватні будинки згаданих підприємців які зводяться поруч із домами держслужбовців, які згаданим підприємцям сприяють. Там все нормально – кожен будує на свій смак і має на це право. Ми ж не Нідерланди, де навіть колір будинків на тій чи іншій вулиці визначає місцева громада і за найменше відхилення жорстоко штрафують. Йдеться про центр міста, який поступово заповнюється прямокутними коробками малозрозумілого призначення. На Замковій їх зводить підприємець Шабалін, на Соборній – підприємець Свистун і так далі. Навпроти центральної площі обласного центру вже другий десяток років розбудовується підприємець Юсюк, чий смак починає визначати архітектурний вигляд центру Рівного. Нічого оригінального – ті ж самі «коробки» зі скла та бетону в розрахунку на майбутніх орендаторів. А що влада? Влада не просто тихо спостерігає сумнівними архітектурними фантазіями бізнесменів, а й відповідає власними новобудовами! Щоправда, ресурсів у влади нині небагато із різних причин. Але ж це не означає, що влада не повинна впливати на зовнішній вигляд центру міста! Ось вона і відповіла приватним забудовникам спорудивши на центральному майдані чотиримісний платний сортир за сучасною технологією. Його відвідувачі матимуть тепер змогу оглядати з оплачених ними сидячих місць новобудови підприємця Юсюка, порівнюючи вплив влади і приватного бізнесу на естетику міського простору. Вплив цей очевидно асиметричний. Поки що. Тому що платні туалети потрібні і на інших вулицях центру міста.
Микола Несенюк: Асиметрична відповідь
Часи, коли все у Рівному вирішувала офіційна влада, минули так давно, що нинішні міські керівники цього вже не можуть навіть пам’ятати – ще малі були. Бо коли їм розказати, що перед тим, як почати зводити житловий мікрорайон «Північний», збудували спочатку котельню, аби централізовано обігрівати та забезпечувати теплою водою майбутні багатоповерхівки, а потім каналізацію, аби продукти життєдіяльності новоселів потрапляли до очисних споруд, а не у річку Устю. Звісно, були тоді і недоліки – нові райони будували без врахування потреби майбутніх мешканців у паркомісцях для їхніх авто – приватних машин у більшості містян тоді було дуже мало - народ мав їздити громадським транспортом. Тепер це все у минулому – нині міська влада чи не останньою дізнається про те, що буде збудовано на території, якою вона керує, а питання про те, щоб якось на це вплинути в інтересах громади, навіть не обговорюється. Все залежить від місцевих підприємців які вже четвертий десяток років визначають як буде виглядати місто.
Поділитися цією статтею





