Несподіваний подарунок з нагоди Дня святого Миколая отримали 15 споживачів "Рівнегазу", які найбільш сумлінно сплачують за послуги. Їх запросили на святкову акцію в актову залу підприємства і вручили грамоти та подарунки.
Загалом ПАТ "Рівнегаз" обслуговує 79 тисяч мешканців Рівного, із них понад 500 сумлінно і вчасно сплачують за блакитне паливо. З них для нагородження обрали тих, які не просто платять вчасно, а й розраховуються за послуги наперед. — Я зовсім не очікувала, що можу отримати подарунок тільки за те, що вчасно плачу за газ, — зізналася пенсіонерка Віра Осінцева. — Тому дуже задоволена, і це стимулюватиме мене і надалі так платити. Як пояснила прес-секретар "Рівнегазу" Вікторія Левчук, акцію "Назустріч споживачу" вони провели вперше. Метою цього кроку є налагодження діалогу зі споживачами на шляху реформування ПАТ "Рівнегаз" із постачальника комунальних послуг в сервісну компанію. Для цього незабаром проведуть анкетування серед споживачів, оновлять сайт підприємства, де можна буде не лише отримати відповіді на запитання у режимі он-лайн, а й розрахуватися через Інтернет за газ. До речі, Рівненщина ввійшла у п'ятірку регіонів України, в яких споживачі вчасно розраховуються за блакитне паливо. — Станом на сьогодні рівень розрахунків за газ споживачами області сягає 102,3%, споживачами Рівного — 100,1%, — зазначив перший заступник голови правління ПАТ "Рівнегаз" Віктор Осницький. — Це гарний результат і він дає нам змогу стовідсотково розрахуватися за газ з постачальником. Адже для того, щоб ми могли безперебійно постачати блакитне паливо, необхідно його своєчасно закупити у НАК "Нафтогаз України", а це напряму залежить від платіжної дисципліни наших абонентів.