Міліція опитає рівнян. По телефону

1116 0

Ми у соцмережах:

Міліція опитає рівнян. По телефону

У Рівненському управлінні МВС запрацював call-центр, отож відтепер жоден дзвінок, скарга, нарікання чи будь-які побажання людей на роботу міліціонерів не залишаться поза увагою.

— Сподіваюсь, що створення call-центру допоможе усунути недоліки у роботі, налагодити відносини міліції з населенням на принципах довіри та порозуміння, — каже ініціатор цього нововведення начальник обласного управління міліції Олег Сало. — Всю інформацію, яка надходитиме, перевірятимуть і якщо потрібно буде, то проводитимуть службове розслідування. В call-центрі реєструються всі вхідні дзвінки, зберігається номер телефону та дата дзвінка від додзвонювача; звернення записують, а прослуховує їх безпосередньо генерал Сало. Міліція проводитиме і опитування рівнян. Із бази «Укртелекому» було взято номери домашніх телефонів жителів Рівненщини, отож тому чи іншому абоненту пропонуватиметься відповісти на запитання або залишити свої побажання. Міліція просить рівнян: якщо у них пролунає такий дзвінок, відповісти на запитання. Вже є перші результати подібного опитування. І хоч, як не прикро констатувати, відсоток тих, хто задоволений роботою міліції, втричі менший, ніж тих, хто незадоволений, однак це не дає приводу, щоб опускати руки. — Навпаки, це стимул для того, аби усувати недоліки та працювати на благо мешканців області, — констатує генерал-майор Олег Сало. — Рівняни можуть висловити свої пропозиції та невдоволення роботою міліції за телефоном 67-94-80.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також