Найвідоміший український балетний танцівник Вадим Пісарєв не зміг приїхати в Рівне, як планував раніше, натомість у повному бойовому складі завітали його «підопічні» — артисти Донецького національного академічного театру опери та балету ім. А.Солов’яненка. Вони показали балет «Пер Гюнт» на музику норвезького композитора Едварда Гріга, постановкою якого 13 років тому займався сам Пісарєв.
Останнім часом у Рівному побувало декілька балетних труп, більшість з яких хоч і представляли визнані театри, складалися або з других-третіх складів, або з учнів балетних шкіл. Донецький театр «халтуру», очевидно, привезти не міг — це один з тих закладів, який має дорогий бренд «Пісарєв», котрим ризикувати, показуючи неякісні постановки, не можна. Тому в Рівне й привезли «Пер Гюнта», з яким донеччани сьогодні їдуть в польську Познань. Цей балет унікальний, оскільки був створений у 1997 році спільно із норвезькими колегами на честь 1000-річчя першої столиці цієї країни — Тронхейму. Музика Едварда Гріга для постановки відома, мабуть, всім, хто хоч іноді слухає класичну музику — зокрема, мелодія «У печері гірського короля» до сих пір використовується не лише на концертах оркестрів, а й у саундтреках фільмів, різних вистав, телепрограм тощо. Рівень донецьких танцівників сумнівів не викликав, хоча була помітна деяка стомленість артистів. Через запізнення потяга вони приїхали в Рівне за сорок хвилин до початку вистави. Хоча балетмейстер театру Євгенія Хасянова каже, що до таких темпів артистам не звикати. Так само, як і до непристосованих для балету майданчиків — рівненську сцену артисти жартома назвали «мінним полем». Щоправда, це не завадило відтанцювати повному складу донецького театру доволі професійно. Хоча його головна балетна «зірка», 25-річний заслужений артист Артем Аліфанов, у цей вечір відпочивав — партію Пер Гюнта як вдома, так і на виснажливих гастролях виконують два артисти. Показати «Пер Гюнта» у Рівному запропонував сам Пісарєв під час зустрічі директорів і художніх керівників театрів та філармоній, на якій була присутня й адміністрація рівненської філармонії. Гастролі «підписали» під проект «Схід-Захід», в рамках якого регіони з різних частин України «обмінюються» творчими колективами за державні гроші.