Найближчим часом вартість вуличної реклами може суттєво зрости. Міський голова Рівного Володимир Хомко вважає, що це джерело наповнення бюджету потрібно максимально використати на період виборів до Верховної Ради України.
— Наближаються вибори, і нам потрібно більше заробляти — каже Володимир Хомко. — Підвищимо збір на зовнішню рекламу хоча б на період передвиборчої компанії, нехай кандидати в депутати заплатять більше місту. Після виборів збір можемо зменшити. Окрім можливого збільшення розцінок, міський голова доручив міському управлінню житлово-комунального господарства приділити більше уваги власникам, чиї білборди та лайтбокси простоюють без реклами. Навіть за відсутності реклами вони не мають стояти обдерті та розмальовані. — Не треба, щоб ці щити стояли обшарпані і через три шари обдертого паперу на них виглядали фото Ющенка, Януковича чи ще когось, — каже міський голова. — Нехай заклеюють порожні щити сірим папером або розміщають соціальну рекламу. Якщо рекламні конструкції будуть у занедбаному вигляді, а їхні власники не реагуватимуть на зауваження контролюючих служб, ми їхні будемо зрізати. Я дав відповідне доручення управлінню ЖКГ. Так само, я вважаю, потрібно робити і зі щитами, власники яких мають кількамісячний борг за рекламний збір.