«Місто гріхів» одержало премії за рекламу

1743 0

Ми у соцмережах:

«Місто гріхів» одержало премії за рекламу

Фільм Френка Міллера і Роберта Родрігеса «Sin City» («Місто гріхів») одержав нагороди Key Awards, які щорічно присуджуються журналом Hollywood Reporter за найкращу рекламу кінокартини. Виконаний у стилі «нео-нуар» і номінований у дев’яти категоріях, «Місто гріхів» відзначене за ролик до фільму в жанрі «екшн», за ролик-»приманку», а також за аудіовізуальний блок і плакати з окремими персонажами картини.

Фільм Френка Міллера і Роберта Родрігеса «Sin City» («Місто гріхів») одержав нагороди Key Awards, які щорічно присуджуються журналом Hollywood Reporter за найкращу рекламу кінокартини. Виконаний у стилі «нео-нуар» і номінований у дев’яти категоріях, «Місто гріхів» відзначене за ролик до фільму в жанрі «екшн», за ролик-»приманку», а також за аудіовізуальний блок і плакати з окремими персонажами картини. Два фільми, які одержали «Оскари» у 2006 році, теж удостоїлися рекламних Key Awards: «Сиріана» Стівена Гехена і «Переступити межу» Джеймса Менголда. Спеціальні призи за плакати і ролики одержали вже визнані класикою «Мовчання ягнят», (1991) Джонатана Демме і «Сяйво», (1980) Стенлі Кубрика. У комедійних категоріях дві нагороди взяв фільм «The 40-Year-Old Virgin»: за постер і рекламний слоган. Найкращим інтернет-проектом виявився веб-сайт мультфільму Тіма Бертона «Труп нареченої». Журі обирало найкращі рекламні проекти з 460 фільмів кіносезону, що завершився. У фіналі опинилися 29 картин.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також